کد خبر: 314571
۰
۰
نسخه چاپی

هرگونه تجاوز به آرمان های انقلاب اسلامی را با قاطعیت پاسخ می دهیم

به گزارش ایرنا، سردار عباس غلامشاهی روز یکشنبه در بیانیه ای ضمن تشکر از حمایت مردم هرمزگان از این نیرو،افزود: مقاومت و ایستادگی ملت ایران رمز افول سلطه استکباری آمریکا و طنین پیروزی، عزت و سربلندی ایران اسلامی است.

در این بیانیه آمده است: آرایش جنگی، درخواست شناور کمکی و پرواز بالگرد بر بالای سر نیروهای سپاه پاسداران نشان از این داشت که آمریکایی‌ها با تمام توان آمده بودند، اما رزمندگان اسلام توانستند با قاطعیت در این عملیات برتری خود را نشان دهند.

در روزهای گذشته جمعی از مردم بندرعباس در حمایت از اقدام مقتدرانه سپاه برای جلوگیری از دزدی دریایی نفت توسط نیروهای ارتش آمریکا در دریای عمان، مقابل منطقه یکم نیروی دریایی سپاه تجمع کردند.

مردم در این تجمع با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ضمن محکومیت اقدامات آمریکا، از اقدام مقتدرانه نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دریای عمان حمایت کردند.

۱۲ آبان ماه جاری درحالیکه نفتکش ایرانی نفت کشورمان برای صادرات را بارگیری کرده و به سمت مقصد مشخص حرکت می کرد ، آمریکا اقدام به مصادره این نفتکش کرد و با انتقال محموله نفت آن به یک نفتکش دیگر آن را بسوی مقصدی نامعلوم هدایت کرد که اقدام به موقع و مقتدرانه نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عملیات دزدی دریایی و سرقت نفت ایران توسط آمریکا را ناکام گذاشت.
همزمان دلاورمردان نیروی دریایی سپاه با اجرای عملیات هلی‌برن بر روی عرشه نفتکش آن را به تصرف خود درآوردند و آن را بسوی آب‌های سرزمینی ایران هدایت کردند و در ادامه نیروهای آمریکا با استفاده از چندین فروند بالگرد و ناو جنگی به تعقیب نفتکش پرداختند اما با ورود قاطعانه و مقتدرانه نیروهای جان برکف سپاه ناکام ماندند و در نهایت نیروهای آمریکایی دوباره با امکانات بسیار و با استفاده از چند ناو جنگی بیشتر تلاش کردند مسیر حرکت نفتکش را سد کنند که باز هم موفق نشدند.
این عملیات که چند ساعت طول کشید بار دیگر آمریکا که از دورترین نقاط در آبهای عمان آمده بود تا خوی استکباری خود را نشان دهد ، این بارهم با خفت و خواری این دشمن تاریخی ملت های آزاده حس کرده که دزدی از هر کس وهر کشور امکان‌پذیر نیست.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید