کد خبر: 315282
۰
۰
نسخه چاپی

فرماندار تفت: اداره برق ملزم به ساماندهی روشنایی شهر شد

علیرضا نوکار روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت ۲۲ چهارشنبه شب به همراه رییس اداره برق، معاون هماهنگی امو عمرانی فرمانداری و یکی از اعضای شورای شهر از تعدادی خیابان ها و معابر شهر بازدید و با توجه به نارضایتی مردم مشکل روشنایی بررسی و تصمیم لازم اتخاذ شد.

وی ادامه داد: اداره برق شهرستان مکلف شد با توجه به تردد بالا و عرض کم خیابان های اصلی شهر از پنجشنبه شب تمامی چراغ های خیابان امام(ره) ، بلوار شهید بهشتی و خیابان ساحلی اعم از کم مصرف و یا پر مصرف را روشن کند تا از حالت یک در میان روشنایی چراغ های خارج شود.

فرماندار تفت اضافه کرد: مقرر شد اداره برق در سریع ترین زمان ممکن برای مواردی که لامپ پایه های روشنایی آسیب دید، پیگیری لازم را برای  تامین و یا تعویض انجام دهد.

وی با اشاره به خاموشی مسیر میدان قدس تا شهرک سفیدکوه شهر تفت افزود: طرح و برآورد قیمت روشنایی این مسیر برای تأمین اعتبار در دستور کار قرار گرفت.

نوکار با بیان اینکه تامین روشنایی محل های حادثه خیز باید در اولویت باشد، افزود: بر اساس بازدید از مکان های حادثه خیز که روشنایی لازم را ندارد،  تعداد پایه مورد نیاز جهت تأمین روشنایی مشخص و به شرکت توزیع برق استان اعلام شد.

پیش از این فرماندار تفت گفته بود: روشنایی شهر با اولویت خیابان طریق الرضا (ع) که با وقوع حادثه دلخراش منجر به فوت فردی در آن شد در اولویت کارها قرار دارد.

خاموشی های متعدد در شهر تفت که به تازگی منجر به حادثه شد مورد انتقاد تعدادی از شهروندان قرار گرفت و همین امر سبب بازدید مسوولان جهت ساماندهی روشنایی شهر شد.

تفت که یکی از باغشهرهای استان یزد است در میان دره ای نسبتا کم عرض  قرار دارد که سمت چپ و راست آن تپه های متعددی قرا دارد ، تمامی خودروها به سمت دهستان دهشیر، شهرهای ابرکوه، سورمق اقلید، شیراز ، یزد و بالعکس  از این مسیر تردد می کند.

چند سال قبل با احداث جاده کمربندی تفت بیشتر خودروهای عبوری به شیراز و یزد و بالعکس از این مسیر تردد می کند و عبور خودروها از خیابان اصلی شهر به سمت شیراز و یزد نسبت به گذشته خیلی کم شد.  

مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری تفت در ۲۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید