کد خبر: 315931
۰
۰
نسخه چاپی

هیچگونه کمبودی در سوخت‌رسانی به مناطق کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد

به گزارش ایرنا ، سالار خشایی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پیگیری های این شرکت برای تامین نفت سفید مورد نیاز خانوارهای روستایی که فاقد گاز طبیعی هستند، اظهار داشت: باتلاش شبانه روزی کارکنان شرکت ، عملیات سوخت‌رسانی به روستاهای سردسیر وصعب العبور به نحو مطلوب در حال انجام است.

وی افزود: با اقدامات انجام گرفته و برنامه های پیش بینی شده بارش برف و یخبندان هم هیچگونه خللی در سوخت‌رسانی به این مناطق ایجاد نخواهد کرد .

خشایی با اشاره به فعالیت های انجام شده در راستای تامین و توزیع سوخت زمستانی تصریح کرد: سوخت مورد نیاز منطقه از مبادی تامین و از طریق نفتکش های جاده پیما به منطقه حمل و ذخیره سازی مناسبی صورت پذیرفته است.

وی ادامه داد: در روستاهای سخت گذر هیچگونه کمبود سوختی وجود ندارد و روستاییان و ساکنان مناطق عشایری درصورت نیازمندی به سوخت اعتباری می توانند اعلام کنند تا درصورتی که توان خرید لازم داشته باشند و یا به صورت اعتباری از طریق دستگاههای متولی سازمان تعاون روستایی و سازمان امور عشایری اقدام تا سوخت مورد نیاز به دست عاملان فروش رسیده وتوزیع شود.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد پیرامون مناطق عشایری وصعب العبور زیلایی از حوزه ناحیه مرکزی، تاکید کرد: سوخت مورد نیاز مناطق زیلایی در اواخر آبان ماه سال ۱۴۰۰ در مدت مشابه سال قبل نزدیک به تقریباً ۶۰۰ هزار لیتر نفت سفید ارسال شده است.

وی بیان کرد: نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۹ نزدیک به ۳۵ درصد افزایش ارسال داشته ایم واین حوزه که یکی ازمناطق عشایری وسخت گذر استان می باشد همشهریان این حوزه درخصوص سوخت زمستانی هیچگونه کمبود نگرانی و همچون دیگر مناطق سخت گذر وصعب العبور استان ندارند.

خشایی با اشاره به اینکه هیچ مانعی برای ارسال نفت سفید در روستاها و مناطق عشایری سخت گذر منطقه کهگیلویه وبویراحمد وجود ندارد، عنوان کرد: خانوارهایی که در مناطق عشایری وسخت گذر زندگی می نمایند می توانند با مراجع به فروشندگی های محلی و مستقر در مناطق ، سهمیه نفت سفید را به ازای کارت اعتباری دریافت و درصورت مشاهده نمودن مشکل وکمبود با شماره تلفن ۰۹۶۲۷ شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی تماس وارتباط برقرار نمایند ، تا توسط مسئولان وکارشناسان شرکت سریعاً بررسی و اقدام شود.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید