کد خبر: 317887
۱
۰
نسخه چاپی

اجرای طرح رفع سد معبر و مزاحمت‌های اصناف در شهر گلسار

اجرای طرح رفع سد معبر و مزاحمت‌های اصناف در شهر گلسار

البرز - فراهانی - اقتصادآینده:

به منظور رفع آلایندگی های دیداری شهر و روان سازی مسیر تردد عابران، تابلوها و مزاحمت های صنوف بر سر راه شهروندان از معبر اصلی شهر جمع آوری شد.


 کمرروستا مسئول واحد سد معبرشهرداری گلسار در این راستا افزود: هریک از املاک تجاری مجوز نصب یک تابلو بدون مزاحمت برای شهروندان و رهگذران را دارند و در این طرح به مالکان جهت جمع آوری آنها تذکر داده شد و سپس در مرحله دوم اقدامات لازم جهت جمع آوری صورت می گیرد. 


حمید کیاروستا شهردار گلسار نیز دراین خصوص اظهار داشت: طبق تبصره ۲ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، رفع و جمع‌آوری سدمعبر در راستای حفاظت و حراست از معابر عمومی به عنوان حق همه شهروندان و جلوگیری از بی‌انضباطی و هرج‌ومرج در معابر شهری صورت می‌گیرد که از جمله وظایف شهرداری‌ها محسوب می‌شود که در این راستا جهت رعایت حقوق و آسایش و نیز تسهیل در عبور و مرور شهروندان، اجرای طرح جمع آوری و جلوگیری از سد معبر توسط اصناف و کسبه در معابر و پیاده روها توسط واحد سد معبر شهرداری اجرا گردیده است .


وی همچنین خاطرنشان شد: اجرای طرح جمع آوری تابلوهای مزاحم ، مزاحمت های اصناف و ساماندهی دست فروشان به طور مستمر در سطح شهر ادامه دارد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید