کد خبر: 319131
۰
۰
نسخه چاپی

همایش پیاده‌روی با خانواده، در آستارا برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایرنا شرکت کنندگان در همایش پیاده روی، امروز جمعه با شعارهای در جستجوی سلامت پیاده باید رفت، دکتر جسم شما دکتر روح شما ورزش ورزش، خیابان های فارابی و امام (ره) آستارا را پیاده طی کردند و در پایان، به قید قرعه به حدود ۴۰ نفر جوایز دوچرخه و کارت هدیه اهدا شد. 
سرپرست فرمانداری آستارا در پایان این همایش در سالن ورزشی انقلاب این شهر گفت: ترویج ورزش همگانی با گسترش نشاط و تندرستی از برنامه های دولت است و زیر ساخت های آن در این شهرستان فراهم شده است. 
سعید میرقربانی اظهار کرد: ترویج ورزش با همکاری اداره ورزش، باشگاه ها و هیات های ورزشی در دستور کار قرار دارد و خوشبختانه تیم فوتبال شهرداری آستارا در لیگ دسته یکم کشور می درخشد و امیدواریم به لیگ برتر صعود کند. 

سرهنگ بهزاد قنبری فرمانده سپاه ناحیه آستارا هم گفت: امروز علاوه بر همایش پیاده روی، مسابقات استانی کاراته و تکواندو نیز با همکاری سپاه، بسیج ورزشکاران و اداره ورزش و جوانان در سالن های این شهرستان برگزار می شود.

وی افزود: یکی از هدف های برگزاری این همایش، گرامیداشت منزلت بسیج است و بسیج، نقش تعیین کننده در کیفیت بخشی به برنامه های ورزشی و فرهنگی دارد و با ورزش می توان به سمت جامعه ای سالم و ایمن گام برداشت.
رئیس هیات ورزش های همگانی آستارا نیز در این آئین گفت: ورزش در سلامتی انسان نقش مهمی دارد و اثرات آن در پیشگیری، درمان و کنترل بیماری هایی نظیر قلبی، عروقی و تنفسی ثابت شده است. 
داوود دوستدار افزود: شهرداری ها و دستگاه های اجرایی در این همایش مشارکت کردند و همگانی کردن ورزش از ضرورت های جامعه سالم و با نشاط است و خوشبختانه پیاده روی با خانواده از سال ۱۳۶۴ در آستارا برگزار می شود. 
وی کمیته های ورزشی آمادگی جسمانی، فریزبی، روپایی و طناب زنی را از بخش های فعال هیات ورزش های همگانی آستارا اعلام کرد. 
شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است و حدود سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار در آن ساماندهی شده اند. 

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید