امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 319134
۰
۰
نسخه چاپی

استاندار یزد: صاحبان صنایع میبد همواره الگوی کارهای خیر در استان هستند

به گزارش ایرنا مهران فاطمی روز جمعه در مراسم افتتاح سالن ورزشی مصلای آیت الله اعرافی میبد افزود: این مجموعه ورزشی به همت افراد خیر، خیراندیشان ،صنعتگران و با همکاری بخش دولتی راه اندازی شد و با تکمیل نمایشگاه و کتابخانه ، مجموعه فرهنگی ،ورزشی و اجتماعی به عنوان الگو در منطقه شکل می‌گیرد.

وی با قدردانی از کسانی که در راه اندازی این مجموعه همکاری کردند ،اظهار کرد:  ورزش های همگانی ، قهرمانی و پهلوانی نیاز استان است و توجه به ایجاد نشاط نیز باید در دستور کار و اولویت های فرهنگی و اجتماعی همه ما قرار گیرد.

استاندار یزد همچنین از حجت الاسلام والمسلمین علیرضا اعرافی امام جمعه میبد به عنوان یکی از  مفاخر و پشتوانه‌های استان و از چهره‌های پر فروغ در سطح ملی نام برد و تصریح کرد: همه صنعتگران و خیران میبد در مسیر ترسیم  شده از سوی امام جمعه و مسئولان شهرستان در حرکت هستند و ان شاءالله سایر شهرستان‌های استان نیز در این مسیر حرکت کنند.

همچنین امام جمعه میبد گفت: جوان به عنوان نیروی محرکه جامعه باید اهل علم ، عبادت ، با نشاط ، فعال و سالم باشد و اگر جوانان جامعه‌ای از  این ویژگی‌ها بی بهره باشند ، آن نهاد به سمت سقوط و سراشیبی پیش می‌رود.

حجت الاسلام والمسلمین اعرافی جوانان را نیروی محرکه و ستون فقرات انقلاب اسلامی خواند و در ادامه از جوانان ورزشکار قدردانی کرد و افتخار مسئولان ریل گذاری در مسیر عزت ، سلامت، پیشرفت و درخشش جوانان در سطح شهر ، استان و کشور عنوان کرد.

استاندار یزد: صاحبان صنایع میبد همواره الگوی کارهای خیر هستند

همچنین نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی از همت و پیگیری امام جمعه ، مسئولان ، خیران و صنعگران شهرستان برای راه اندازی مجموعه ورزشی مصلای آیت الله اعرافی قدردانی کرد و به خصوص خیران بخش صنعت و بخش های دیگر را منشای کارهای حمایتی و معیشتی ، ساخت و ساز پروژه های فرهنگی ، عمرانی و درمانی ذکر کرد.

سید جلیل میرمحمدی در ادامه با اظهار امیدواری به تداوم ساخت و ساز و تکمیل پروژه های خیری دیگر در شهرستان ، بازدید از پروژه های نیمه تمام شهرهای میبد و تفت در سفر رییس جمهوری به استان را از استاندار یزد خواستار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد هم گفت: مجموعه ورزشی مصلای آیت الله اعرافی در زمینی به مساحت ۲ هزار و۸۰۰ مترمربع از سوی امام جمعه میبد به اداره ورزش و جوانان و با ۸۰ هزار میلیون ریال اعتبار به بهره‌برداری رسید.

مسعود شریعتی از کمک‌های امام جمعه برای توسعه ورزش شهرستان با اختصاص مبلغی از وجوه و مشارکت افراد خیر، نماینده مردم میبد و تفت در مجلس و بخشداری میبد در ساخت و ساز پروژه های خیری و این پروژه قدردانی کرد .

حسین فلاح فرماندار میبد هم از مشارکت خیران در ساخت و ساز پروژه مصلای آیت الله اعرافی  قدردانی کرد و در مراسم یادشده از خیران، صنعتگران و مسئولان شهرستان برای توسعه ورزش میبد با اهدای لوح و هدایایی قدردانی شد.

شهر  میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد واقع است.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید