کد خبر: 335956
۰
۰
نسخه چاپی

شورای عالی آموزش و پرورش نقش خود را در اجرای عدالت آموزشی ایفا کند

به گزارش خبرنگار گروه علم و آموزش ایرنا، در متن پیام آیت الله ابراهیم رئیسی آمده است: تعالی فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی مرهون درخت ریشه‌دار و بالنده آموزش و پرورش است و همچنان رشد، توسعه و تعالی کشور نیازمند پرورش انسان‌های متعهد، متخصص و عدالت‌خواهی است که همت آن‌ها معطوف به پیشرفت همه‌ جانبه کشور و رساندن ملت سرفراز ایران به جایگاه شایسته خود در جهان باشد.

وی افزود: یکصدمین سالگرد شورای‌عالی آموزش و پرورش را گرامی می‌داریم. امروز تحولات شتابان بین المللی در عرصه علم و فناوری، ما را بر آن می‌دارد تا در عین اهتمام به تربیت اخلاقی و دینی جوانان و نوجوانان، زمینه کسب دانش‌های پیش‌رو دنیا را فراهم کنیم و ظرفیت‌های کشور را برای رسیدن به قله‌های علم و فناوری بسیج کنیم.

رییس جمهوری ادامه داد: شورای‌عالی آموزش و پرورش موظف است در گام نخست سیاست‌های اجرایی و طراحی ساز و کارهای تحول در شورای آموزش و پرورش را فراهم کرده و برای تحقق اهداف سند بنیادین آموزش و پرورش تلاش کند و بدین ترتیب در گام بعد نقش خود را در ایجاد زمینه برای اجرای سند تحول آموزش و پرورش و عدالت آموزشی ایفا کند و با بهره‌گیری از مشارکت سایر دستگاه‌ها و خلق ارزش‌های مشترک فرادستگاهی، وظیفه تنظیم‌گری و هماهنگی خود را در اجرای سند اعمال کند. از همه دستگاه‌های مربوط انتظار می‌رود که از ظرفیت شورای‌عالی آموزش و پرورش در رسیدگی به مسائل مربوط به نظام تعلیم و تربیت، استفاده مطلوب کنید.

وی خاطرنشان کرد:  اینجانب قدردان زحمات تمامی معلمان فرهنگ‌ساز و همه خدمتگزاران امر آموزش و پرورش که فرهنگ و دانش را به فرزندان پر استعداد ایران‌زمین تعلیم می‌دهند، هستم و از خداوند متعال، توفیقات روز افزون ایشان را خواستارم.

به گزارش ایرنا، مراسم بزرگداشت یکصدمین سال تاسیس شورای عالی آموزش و پرورش امروز با حضور وزیر آموزش و پرورش در مدرسه دارالفنون برگزار شد. 

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید