نائب قهرمانی "هنرمندان تبریز" در تورنمنت فوتسال اردبیل!

نائب قهرمانی "هنرمندان تبریز" در تورنمنت فوتسال اردبیل!

 

احد نقش شور سپهر اقتصاد آینده - آذربایجان شرقی ) : تیم فوتسال هنرمندان تبریز در عین شایستگی، به مقام نائب قهرمانی تورنمنت چهارجانبه "یاران مهر" اردبیل دست یافت.

تیم فوتسال باشگاه فرهنگی، ورزشی هنرمندان تبریز که به دعوت اداره کل زندان های استان اردبیل و هیات فوتبال این استان جهت شرکت در رقابت های چهارجانبه فوتسال "یاران مهر" که با هدف کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، به اردبیل سفر کرده بود، علی رغم درخشش و ارایه بازی های دیدنی و قدرتمندانه، عنوان نائب قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

هنرمندان تبریز که در دیدار نخست با قدرت و نمایشی فوق العاده، با نتیجه سه بر صفر از سد تیم فوتسال یاران رسانه تهران، تیم تحت مدیریت "محمد حسین میثاقی" عبور کرده و راهی دیدار پایانی شده بودند، در دیدار فینال و علی رغم رقابتی برتر برابر هنرمندان اردبیل، با ناداوری ناگزیر از تحمل شکست 4 بر 3 برابر میزبان شدند و از کسب عنوان قهرمانی بازماندند.

تیم هنرمندان تبریز که پیش از این نیز در رقابت های رده پیشکسوتان جام رمضان تبریز، حضوری موفق و قابل قبول داشت، در رقابت های اردبیل با ترکیبی از بازیکنان قدیمی و پیشکسوت فوتبال تبریز نظیر داود فعال، احد رشتبری و جمعی از هنرمندان مطرح تبریز و آذربایجان نظیر ناصر هاشمی، حمید مجدآبادی، یوسف عباس پور، پرویز حداد روشن (یخدنساز)، اصغر علی زاده پروین و تعدادی از هنرمندان جوان و اهالی رسانه استان در این دوره از رقابت ها حاضر شده بود.

گفتنی است هدایت تیم فوتسال هنرمندان تبریز را سجاد حسن زاده از مدرسان و مربیان خوشنام تبریز و کشور بر عهده دارد و امیر تبریزی نیز به عنوان مربی در کنار این تیم است.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید