تامین آب شرب و تکمیل فاضلاب از مهم‌ترین مطالبات مردم چادگان است

به گزارش دفتر مرکزی روزنامه اقتصادآینده از اصفهان، سیدرضا مرتضوی شامگاه پنج شنبه در سفر به شهرستان چادگان به عنوان دوازدهمین سفر استانی خود در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تکمیل فاضلاب شهرستان چادگان یکی از مطالبات به حق مردم و از پروژه‌های جامانده مهمی است که سال‌های سال مورد کم‌کاری قرار گرفته است.

وی افزود: امروز طی بازدید و بررسی‌های از بخش‌های مختلف فاضلاب چادگان سعی شد با تصمیمات جامع‌تر، پیش‌بینی‌های لازم و نگاه مجددی را در این منطقه حکمفرما کنیم.

گردشگری و کشاورزی از مهم‌ترین مسیرهای توسعه و پیشرفت شهرستان

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه در سفر یک روزه به شهرستان چادگان ظرفیت‌های کشاورزی شهرستان مورد بازدید قرار گرفت، افزود: دو محور گردشگری و کشاورزی از مهم‌ترین مسیرهای اقتصادی، توسعه و پیشرفت شهرستان است که باید مورد توجه قرار بگیرد و با بهره‌گیری از تسهیلات لازم بتوانیم اقدامات مؤثری را برای توصیه کشاورزی منطقه انجام دهیم.

وی ادامه داد: احیای برخی از ظرفیت‌های گردشگری شهرستان از جمله پل تاریخی روستای مشهدکاوه، دهکده چادگان و امام‌زاده رزوه با حضور مسئولان و مدیران ادارت مرتبط مورد بررسی و بازدید قرار گرفت تا طی تصمیمات ضروری و حمایت‌ها در توسعه و آبادانی این شهرستان‌های گام‌های مؤثری برداشته شود.

مرتضوی تاکید کرد: ملاقات‌های مردمی، بازدید از پروژه‌های مختلف، بررسی نواقص برخی پروژه‌های اقتصادی، مشکلات شهرک صنعتی، موانع موجود برای مرمت آثار تاریخی، افزایش ظرفیت شبکه برق، شبکه آب و شبکه فاضلاب شهرستان در این سفر انجام شد.

استاندار اصفهان با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده در سفر شهرستانی به چادگان گفت: حدود ۶۰ مصوبه در جلسه شورای اداری به تصویب رسید و سعی شد با هم‌افزایی نسبت به مسائل شهرستان تصمیم‌گیری شود.

ترمیم و مرمت آثار باستانی شهرستان چادگان

مرتضوی اظهار کرد: راجع به تقویت شبکه آبرسانی، رفع نقاط حادثه‌خیز، مسیر ورودی شهرستان روکش آسفالت برخی جاده‌های روستایی تصمیم‌گیری شد و همچنین در رابطه با ترمیم و مرمت آثار باستانی شهرستان و ظرفیت‌سازی برای گردشگری تسهیلات خوبی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه طی سیل‌های اخیر بارش‌های مونسونی بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان به زیرساخت‌ها، بخش کشاورزی و دامداری شهرستان چادگان خسارت وارد شده است، خاطر نشان کرد: امروز طی بازدید از مناطق خسارت دیده ناشی از سیلاب‌های اخیر بررسی و ارزیابی‌های لازم صورت گرفت تا مشکلات مردم شهرستان در غالب پیگیری‌های در استان خیلی سریع‌تر مرتفع شود تا دغدغه‌های افراد آسیب‌پذیر در این بخش کمتر شود.
 

منبع: خبرگزاری مهر

روزنامه اقتصادآینده و پورتال خبری اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید