کد خبر: 360052
۰
۰
نسخه چاپی

توسعه متوازن در روستاهای کردستان باید تحقق یابد

به گزارش ایرنا، سیروان بهرامی روز جمعه در جریان بازدید از چند روستای بخش چاردولی و دلبران شهرستان قروه اظهار داشت: آسفالت راه ها و معابر درون روستایی و همچنین راه های منتهی به روستا، اجرا و بازنگری طرح های هادی و مسائل مربوط به فاضلاب روستایی باید در دستور کار دهیاران و مدیران مربوطه قرار گیرد. 

وی بر استفاده از ظرفیت های طبیعی و محلی در سطح روستاها تاکید کرد و افزود: ایجاد منابع مالی پایدار برای دهیاری ها مهمترین مسئله ای است که دهیاران  باید بدان توجه کرده و در اولویت کار قرار دهند.

 سرپرست دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری
 کردستان گفت: رشد و توسعه شهرها از دروازه روستاها می گذرد بنابراین روستاها و شهرها همچون کفه ترازویی هستند که باید در برنامه ریزی های ملی و طرح های آمایش سرزمین به یک چشم نگریسته شوند چراکه دارای روابط متقابلی با همدیگر هستند.

بهرامی یادآور شد: در سطح همه روستاهای استان نگرش برنامه ریزی و توسعه  متوازن در این نوع سکونتگاه ها را داریم و این مهم در دستور کار دفتر امور روستایی  و شوراهای استانداری است. 

گفتنی است، سرپرست دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کردستان به همراه جمعی از مسوولان شهرستان قروه از روستاهای شیخ جعفر، قصلان، وینسار، سرقل،  شهاب الدین، سوتپه، آب باریک، بهارلو، کانی گنجی  بخش چاردولی و دلبران این شهرستان بازدید کرد. 
 

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید