کد خبر: 360248
۰
۰
نسخه چاپی

رسانه در نظام جمهوری اسلامی ماموریت الهی برعهده دارد

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار رستمعلی رفیعی روز شنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی استان قزوین (ایرنا) به مناسبت روز خبرنگار، افزود: به عنوان یک فرمانده نظامی عرض می کنم حضور و قدرت رسانه برای دوران انقلاب در جنگ ترکیبی ضروری و بدون جایگزین است و در این جنگ، قدرت نظامی ۱۰ درصد موثر بوده و مابقی متعلق به قدرت رسانه است.

وی یادآورشد: امروزه رویارویی دشمنان با نظام جمهوری اسلامی از طریق جنگ رسانه است و کمتر از گزینه ماشه روی میز صحبت می کنند چون قدرتش را ندارند ولی برای رسیدن به اهداف به جنگ پیچیده ترکیبی نیاز دارند که موثران آن رسانه است.

رفیعی آتانی خاطرنشان کرد: امروزه مردم همه اخبار را از رسانه دریافت می کنند و گزارش ها و اخبار رسانه ها برای مردم باور پذیر است چون اخبار ریز و درشت را جلوی دید آنها قرار می دهد.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: مردم خبرهای رسانه را باور می کنند و ذهن ها و نگاه های خود را در اختیار رسانه قرار می دهند که باید از این ظرفیت استفاده کرد.

رسانه در نظام جمهوری اسلامی ماموریت الهی برعهده دارد

این مسوول نظامی خاطرنشان کرد: رسانه در هر میدانی که فعالیت می کند از این اهمیت برخوردار است و اشتباه در این کار جایز نمی باشد چون به هیچ وجه قابل جبران نیست.

رفیعی آتانی افزود: اگر اخبار و اطلاعات ما ذهن هایی را متوقف کند زمان بسیار زیادی برای به حرکت درآوردن آنها نیاز است و در این شرایط، کشوری که به حرکت و جهش نیاز دارد، هرکس آن را متوقع کند خیانت کرده است.

وی گفت: اگر مسوولی در این نظام در حرکت متوقف شد باید برای بیدار کردن و حرکت دادن آن اقدام کرد، امروز روز ناامیدی حتی در ملموس ترین مسایل اقتصادی کشور نیست.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: جمهوری اسلامی فرهنگ زندگی را در شهرها و روستاها تعییر داد و نوع نگاه به زندگی را عوض کرد و در طول عمر بابرکت خود کارهای بزرگی را انجام داده از جمله اینکه در حوزه نظامی به اقتدار رسیده ایم.

وی گفت: زمانی بیگانگان در سراسر کشور و استان قزوین حضور داشتند ولی امروز روس ها برای خرید پهپاد و ائتلاف قدرت به ایران سفر می کنند و این موضوع، تفاوت فاحش نظام اسلامی با رژیم های گذشته است و این دستاوردها به غیر از جمهوری اسلامی قابل درک نیست.

رسانه در نظام جمهوری اسلامی ماموریت الهی برعهده دارد

رفیعی آتانی گفت: امروز بلایی بر سر آمریکایی ها آورده ایم که ۱۸ سال پیش با قدرت ائتلاف سازی به هر کشوری که می خواستند حمله می کردند ولی الان نمی توانند پنج کشور را برای جنگ در اوکراین متحد کنند؟

وی افزود: روسها نبرد نیروهای ایران را در سوریه مشاهده کردند که سردار همدانی در عرض سه روز ۸۰ کیلومتر از سوریه را آزاد کرد و مشاهده کردند که آمریکا شکستنی است.

این مسوول نظامی گفت: امروز جمهوری اسلامی به مدل و الگوی اثرگذاری در جهان تبدیل شده است و باید مشکلات داخلی را با کمک یکدیگر حل کنیم و به دولت در این زمینه کمک نماییم.

منبع: ایرنا

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید