کد خبر: 360308
۰
۰
نسخه چاپی

اصحاب رسانه مشکلات و معضلات جامعه را مطرح کنند

سرهنگ عسکر عیسایی روز شنبه در نشست خبری و تجلیل از اصحاب رسانه شهرستان سلسله به مناسبت روز خبرنگار، اظهار داشت: خبرنگاران باید تلاش کنند براساس وجدان و به دور از حب و بغض و تخریب به دنبال حل مسائل و مشکلات جامعه باشند. 

وی بیان کرد: داشتن سواد رسانه ای در انعکاس اخبار بسیار مهم است‌ زیرا انتشار اخبار غیرواقع و کذب می تواند تبعات بدی برای جامعه به همراه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان سلسله در بحث سدمعبر و ترافیک با مشکلات زیادی مواجه است، افزود: در حالی که رفع مشکلات سدمعبر و ترافیک جزو حیطه وظایف پلیس نیست اما با توجه به انتظاراتی که مردم از پلیس دارند سعی کرده ایم در حد توان خود در این حیطه ها نیز ورود پیدا کرده و احساس مسوولیت نماییم. 

سرهنگ عیسایی با اشاره به اینکه سیستم پایش تصویری الکترونیک یکی از زیرساخت های مهم در حل مشکلات ترافیکی و مباحث امنیتی است، عنوان کرد: شهرستان سلسله در گذشته از سیستم پایش الکترونیک محروم بود اما به پیگیری های فرماندار و همکاری شهرداری، اکنون تعداد ۲ دوربین در تقاطع های پررفت و آمد شهرستان نصب شده و با پیگیری فرماندار و شهردار الشتر بنا است بزودی ۲ دوربین دیگر نیز در شهرستان نصب شود. 

فرمانده انتظامی شهرستان سلسله با تاکید بر اینکه زیرساخت های الکترونیکی برای ساماندهی ترافیک و افزایش ضریب امنیتی شهر ضروری است، بیان کرد: شهرستان سلسله یکی از امن ترین شهرستان های کشور است که این امنیت حاصل همراهی و تعامل خوب مردم است. 

وی، گفت: بیش از ۲۰ ارگان در تامین امنیت شهرستان قدر و سهم دارند و پلیس به تنهایی نمی تواند بلکه هریک باید در حیطه وظایف و اختیارات خود در این زمینه ورود کنند. 

سرهنگ عیسایی با اشاره به اینکه هیچگونه پرونده قتل مفتوحی در سلسله وجود ندارد، تصریح کرد: عاملین پرونده های قتل سنوات گذشته دستگیر شده و منتظر صدور حکم هستند. 

وی افزود: کمیته صلح و سازش شهرستان نیز فعال است و در این راستا تاکنون چندین پرونده منجر به صلح و سازش شده و پرونده های دیگری نیز در دست اقدام است. 

سرهنگ عیسایی با اشاره به اینکه شهرستان سلسله تنها شهرستان لرستان است که کمپ ترک اعتیاد ندارد، عنوان کرد: به دلیل نبود کمپ، با همکاری بهزیستی و شهرداری الشتر معتادین متجاهر شهرستان جمع آوری و به کمپ استان منتقل می شوند. 

وی افزود: خوشبختانه سلسله جرائم خشن و سازمان یافته ندارد و بالغ بر ۸۰ درصد جرایم شهرستان خرد هستند. 

در این نشست با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از زحمات خبرنگاران و فعالان رسانه ای شهرستان تجلیل شد.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید