امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 360497
۰
۰
نسخه چاپی

استاندار گیلان: دشمن با کوچک جلوه دادن دستاوردهای ایران اسلامی به دنبال ناامیدی مردم است

به گزارش خبرنگار ایرنا ،اسدالله عباسی روز یکشنبه در مراسم آغاز دومین کنگره سرداران، امیران و هشت هزار شهید استان گیلان افزود: همانگونه که در مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان همه اقشار مردم با هر سلیقه فکری و گرایش سیاسی شرکت می کنند، در کنگره شهدا نیز چنین است. 
وی با بیان اینکه در این مسیر  دسته بندی سیاسی نداریم بر ضرورت استفاده از سخنرانان ملی و برجسته برای تبیین دستاوردهای مادی و معنوی انقلاب اسلامی تأکید کرد و گفت: در بخش برگزاری کنگره و یادواره های شهدا باید از تمامی ظرفیت ها استفاده و به طور صحیح مدیریت کنیم و آنچه  برگردن ما است باید ادا کنیم.

استاندار گیلان با بیان اینکه وظیفه همه دستگاه‌ها و نهادها است که کنگره دوم شهدا را همچون کنگره نخست باشکوه برگزار کنند، بیان کرد: انتظار شهدا و نظام از ما این است به نحو شایسته ای کنگره دوم را برگزار کرده و تمام اسناد و مدارک را جمع آوری و به کمک مسئولان، دستگاه‌های دولتی و سازمان‌ها را در راستای اهداف شهدا بسیج کنیم.

وی با اشاره به جایگاه رفیع شهدا و ایثارگران ، آنان را ادامه دهنده سیره امام حسین(ع) و یارانش معرفی کرد و افزود: شهیدان، الگویی برای خداپرستی، دینداری ، ولایتمداری و اخلاق مداری هستند.

عباسی با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی از ابتدای شکل گیری این نظام مردمی تاکنون برای براندازی آن بسیار تلاش کردند، اظهار داشت: دشمنان ایران اسلامی که در میدان نبرد با سلاح جنگی به خواسته خود نرسیدند، سالهاست با هوشیاری و برنامه ریزی در ابعاد کلان، وارد جنگ در جبهه فرهنگی شدند و تلاش می کنند داشته های ارزشمند این بخش را به نابودی بکشانند.

 استاندارگیلان‌ به منویات رهبر معظم انقلاب و توجه ایشان به حوزه فرهنگ اشاره و بیان کرد: رهبر معظم انقلاب از دهه هفتاد تاکنون به مساله فرهنگ تحت عنوان های مختلف تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی، لزوم اجرای مهندسی فرهنگی و جهاد فرهنگی تاکید داشته اند.

وی ارزش هایی همچون حجاب و عفاف، خانواده و حفظ وحدت و انسجام ملی را هدف دشمنان ایران اسلامی خواند و گفت: حمله مسلمان علیه مسلمان و جنگ های نیابتی از دیگر اقدامات دشمن برای سرکوبی کشورهای مسلمان است.

وی به مساله هم پیمانی دشمنان داخلی با دشمنان خارجی ایران اسلامی اشاره و فتنه ۸۸ را حاصل این اتحاد شوم عنوان کرد.

وی سرداران سرافراز شهید سلیمانی و همدانی و یارانشان رانماد آزادگی ، حق طلبی و دفاع برای شکستن حصار ظلم در جهان دانست و افزود: مدافعان حرم، ادامه دهنده راه شهدای پرافتخار ایران اسلامی هستند.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید