کد خبر: 360616
۰
۰
نسخه چاپی

۲ فوتی کرونایی دیگر در زنجان ثبت شد

دکتر مشهود تقلیو بامداد دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون آمار مبتلایان سرپایی کرونا بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی در این استان به ۱۶۲ هزارو ۳۵۶ نفر رسیده است که روز گذشته نیز ۸۴ مورد مثبت، ثبت شد.

وی اضافه کرد: هم اکنون ۱۵۸ بیمار مبتلا به کووید - ۱۹ در بیمارستان‌های استان بستری هستند که نسبت به روزها و هفته‌های گذشته روند افزایشی را نشان می دهد.

این مسوول تاکید کرد: هم استانی‌ها باید توجه داشته باشند که رنگ‌بندی کرونایی استان‌ها متغیر است، هرگونه عادی انگاری و بی‌توجهی نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی می تواند وضعیت نامطلوبی را رقم بزند.

تقیلو خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در این استان تاکنون مجموع مبتلایان به این بیماری و تمامی موارد مثبت بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی به ۱۷۷ هزار و ۱۹ نفر رسیده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زنجان ادامه داد: طبق گزارش های اعلام شده تاکنون موارد مثبت بستری نیز بر اساس یافته های آزمایشگاهی به ۱۴ هزار و  ۶۶۳ نفر در استان زنجان رسیده  که ۱۲ هزارو ۶۴۳ از آنان بعد از بهبودی از بیمارستان مرخص شده اند.

وی خاطرنشان کرد: آمار تجمیعی بیماران بستری در بیمارستان‌های استان زنجان شامل مبتلای قطعی و همچنین مشکوک به ۴۰ هزارو ۴۳۷ نفر رسیده است.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

منبع: https://www.irna.ir/news/84853591/۲-فوتی-کرونایی-دیگر-در-زنجان-ثبت-شد

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید