کد خبر: 360655
۰
۰
نسخه چاپی

دستگیری متهمی که سه میلیارد ریال از حساب دوست قدیمی خود برداشت کرد

به گزارش روز یکشنبه ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس کرمان، سرهنگ محمدرضا رضایی در تشریح این خبر افزود: یکی از شهروندان با مراجعه به پلیس فتا قلعه گنج اعلام کرد سه میلیارد ریال از حساب بانکی‌اش برداشت شده است که بررسی این موضوع بلافاصله در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات تخصصی کارشناسان پلیس فتا مشخص شد؛ فردی از طریق دسترسی به همراه بانک مالباخته طی چند مرحله اقدام به برداشت از حساب وی کرده است.

رییس پلیس فتای استان کرمان ادامه داد: با انجام اقدامات خاص پلیسی، متهم شناسایی و دستگیر و در ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی شد اما در مواجهه با مستندات و مدارک موجود، به عمل مجرمانه خود اعتراف کرد.

سرهنگ رضایی تصریح کرد: متهم قبلا با شاکی رابطه دوستی داشته که در زمانی مناسب و پس از دسترسی به اطلاعات گوشی تلفن همراه وی، همراه بانک شاکی را روی گوشی خود نصب و از آن طریق اقدام به برداشت سه میلیارد ریال کرده است.

وی به شهروندان توصیه کرد: گوشی تلفن همراه، کارت بانکی، رمز ها و دیگر اطلاعات محرمانه خود را تحت هیچ شرایطی در اختیار دیگران قرار ندهند و با فعال کردن سامانه پیامکی حساب بانکی خود، از تراکنش های بانکی خود آگاه شوید.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید