کد خبر: 360805
۰
۰
نسخه چاپی

۱۶ سارق با ۲۵ فقره سرقت در شهرستان ملایر دستگیر شدند

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ "احمد ساکی" روز دوشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: در این زمینه هشت فقره سرقت اماکن خصوصی، هفت فقره سرقت داخل خودرو، هشت دستگاه موتورسیکلت سرقتی و ۲ دستگاه خودرو سرقتی کشف شده است.

وی افزود: ماموران پلیس با انجام شگردهای خاص پلیسی از مخفیگاه سارقان مطلع شده و پس از هماهنگی با مرجع قضایی و طی چند مرحله عملیات ضربتی و غافلگیرانه در نقاط مختلف شهرستان ملایر، ۲ دستگاه خودرو و هشت دستگاه موتورسیکلت سرقتی را نیز کشف کردند.

فرمانده انتظامی ملایر با بیان اینکه هر ۱۶ متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند، گفت: ماموران همچنین در اجرای این طرح، ۲۱ دستگاه موتورسیکلت و ۶ دستگاه خودرو متخلف را نیز توقیف و تعداد ۲ تیغه سلاح سرد را از مخفیگاه متهمان کشف کردند.

سرهنگ ساکی همچنین از کشف ۹ فقره سرقت احشام و دستگیری سارق حرفه‌ای با تلاش مجدانه و هوشیاری ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد و افزود: با اقدامات پلیسی دقیق مخفیگاه سارق غیربومی در خارج از این شهرستان شناسائی و طی هماهنگی با دستگاه قضایی در استان همجوار و اخذ نیابت، در یک عملیات ضربتی این سارق توسط ماموران دستگیر شد.

وی همچنین از متلاشی شدن باند سرقت ساختمان‌های در حال ساخت و کشف ۱۰ فقره انواع سرقت با تلاش مجاهدانه ماموران کلانتری ۱۲ ملایر خبر داد و اظهار داشت: ماموران با انجام اقدامات پلیسی سه نفر از متهمان را شناسایی و در یک عملیات ضربتی در حین سرقت مقادیری آهن‌آلات و ابزارآلات مربوط به ساختمانی نیمه کاره به ارزش تقریبی ۲۵۰ میلیون ریال را دستگیر کردند.

به گفته فرمانده انتظامی ملایر، متهمان در بازجویی‌ها به ۱۰ فقره انواع سرقت اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید