کد خبر: 360885
۰
۰
نسخه چاپی

بانک مسکن کهگیلویه و بویراحمد در اجرای طرح نهضت ملی مسکن پیشرو است

به گزارش ایرنا، محمد اکبری روز دوشنبه به مناسبت روز خبرنگار در یاسوج اظهار داشت: دولت سیزدهم در آغاز کارش وعده احداث چهار میلیون واحد مسکونی و یا همان سالی یک میلیون مسکن را داده است ‌و به تبع این سیاست در استان باید ۴۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن ایجاد شود.

وی افزود: در مدت چهار سال، ساخت سالی ۱۰ هزار واحد سهمیه استان کهگیلویه و بویراحمد است که بانک مسکن در این استان با بضاعت موجود یعنی ۱۱ شعبه و ۱۱۰ نفر پرسنل توانسته به تمام تعهداتش در خصوص طرح نهضت ملی مسکن عمل کند.

اکبری عنوان کرد: هم اینک یک هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن انعقاد قرار داد شده و نسبت به پرداخت تسهیلات شان اقدام شده است و پیشرفت فیزیکی این واحد های مسکونی بین ۵۰ تا ۱۰۰ درصد است.

مدیر شعب بانک مسکن در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه  نهادهای متولی معرفی برای این واحد ها بنیاد مسکن، ستاد اجرایی امام (ره) و راه و شهرسازی هستند، تصریح کرد: همچنین ۲ هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی باقی مانده دیگر در مرحله معرفی به بانک و تشکیل پرونده هستند.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیشتر تمرکز این بانک بر روی موضوع تحقق اجرای سیاست دولت در خصوص اجرای طرح نهضت ملی مسکن است.

به گفته مسئولان استانی، در حال حاضر بانک مسکن تنها بانکی است که همپای سیاست های دولت در طرح نهضت ملی قدم برداشته است.
بانک مسکن پیشرو در پرداخت تسهیلات 

 مدیر شعب بانک مسکن در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: البته بانک مسکن استان در پرداخت تسهیلات دیگر همچون ازدواج، فرزند آوری، اشتغال و سایر تسهیلات فعال بوده و اکثر تسهیلات را جذب کرده است.

وی افرود: این بانک امسال ۱۷۰ فقره تسهیلات ازدواج به مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال پرداخت کرده است.

مدیر شعب : بانک مسکن کهگیلویه و بویراحمد در اجرای طرح نهضت ملی مسکن پیشرو است

اکبری تاکید کرد: همچنین در زمینه پرداخت تسهیلات فرزند آوری که یکی دیگر از سیاست های اصلی دولت بوده جزو بانک های برتر است.

مدیر شعب بانک مسکن در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در مدت چهار ماهه امسال ۳۰۰ فقره تسهیلات فرزند آوری به مبلغ ۱۴۵ میلیارد ریال پرداخت کرده ایم.

وی تصریح کرد: در این زمینه نیز بین ۲۰ بانک استان رتبه چهار را به سبب پرداخت تسهیلات فرزند آوری به خود اختصاص داده است.

اکبری تاکید کرد: امسال ۱۴۲ فقره وام اشتغالزایی به مبلغ ۱۰۴ میلیارد ریال در استان پرداخت کرده است.

بانک مسکن استان و ایفای مسئولیت های اجتماعی 

مدیر شعب بانک مسکن در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این بانک در کنار انجام وظایف تخصصی خود با ایفای مسئولیت اجتماعی خود در کنار سایر دستگاههای اجرایی حضور فعال دارد  که از جمله اهدای سه هزار تخته پتو به مردم زلزله زده سی سخت، افتتاح حساب و جمع آوری کمک های مردمی و تجمیع در این حساب ها از جمله اقدامات انجام شده بوده است.

اکبری  ادامه داد: ساخت مدارس از جمله مدرسه سه کلاسه دشتروم با ظرفیت حدود ۱۰۰ دانش آموز ، اهدای لوازم التحریر به دانش اموزان، تقدیر و تجلیل از مدافعان سلامت در روزهای سخت کرونایی، دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگر و کاشت نهال در روز درختکاری  از دیگر فعالیت های بانک در حوزه مسئولیت اجتماعی محسوب می شود.

کسب رتبه دوم ارزیابی عملکرد در میان مدیریت های کل کشور در سال ۱۴۰۰و تقدیر از خدمات بانک در شورای مسکن استان از جمله مواردی است که نشان از حضور پویا و موفقیت آمیز این بانک در حوزه ها و بخش های مختلف کاری دارد .

رسانه ها با بیان واقعیات به تحول و پویایی جامعه کمک کنند

مدیر شعب بانک مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست تجلیل از خبرنگاران حوزه بانک ضمن تبریک روز و هفته خبرنگار به اهالی رسانه گفت: بیان حقایق موجب توسعه ، تحول و پویایی جامعه خواهد شد.

اکبری اظهار داشت : توقع می رود که خبرنگاران به عنوان کسانی که مردم از دریچه رسانه های آنان به مسائل می نگرند انتقال واقعیت های موجود را بدون قضاوت و موضع گیری خاصی بیان کنند .

وی خطاب به خبرنگاران حاضر در این نشست گفت: قطعا اطلاع رسانی شما در خصوص اعتبارات و خدمات بانک مسکن در حوزه های مختلف تکلیفی و تبصره ای و بخصوص در بخش مسکن ، اشتغال و ازدواج ، کارکنان این مجموعه خدمات رسان را دلگرم تر می کند و بر انگیزه  و اهتمام بیشتر انان به ادامه خدمت رسانی می افزاید .

اکبری ادامه داد:  سرانجام این نوع نگاه و رویکرد رسانه ای موجب سرعت بخشیدن به وعده های داده شده دولت انقلابی در بخش مسکن خواهد شد و در نهایت حاصلش  اعتماد پذیری و امیدواری  مردم  نسبت به نظام و طرح نهضت ملی مسکن می باشد.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید