کد خبر: 360891
۰
۰
نسخه چاپی

بیش از یک کیلو هروئین و شیشه در ساوه کشف شد

به گزارش ایرنا، سرهنگ «علی اکبر عیسی آبادی» در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام خبری از سوی شهروندان مبنی بر نگهداری و فروش مواد مخدر، در یکی از محله های شهرستان ساوه موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

وی عنوان کرد: با هوشیاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ساوه این توزیع کننده مواد مخدر شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با اشاره به کشف یک کیلو و ۵۹۰ گرم هروئین و شیشه، ۲ عدد ترازوی توزین ، ۳۰ دستگاه پایپ و ۴۲۰ میلیون ریال وجه حاصل از فروش مواد مخدر در بازرسی از منزل متهم، اظهار کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری اراذل و اوباش تحت تعقیب در ساوه

عیسی‌آبادی گفت: نظر به دستور مقام قضائی مبنی بر دستگیری اراذل و اوباش شرور تحت تعقیب، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان با انجام بررسی های تخصصی و تحقیقات هدفمند محل تردد متهم را در یکی از خیابان‌های سطح شهر شناسایی و اقدام لازم جهت دستگیری وی آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه به سرعت چند اکیپ از ماموران به محل اعزام شدند، افزود: متهم به محض رویت ماموران پلیس از محل متواری شد که در ادامه و با هوشمندی و اقتدار ماموران،این شرور که دارای ۲۱ فقره سوابق درگیری با سلاح گرم و سرد، سرقت ، مزاحمت و بر هم زدن نظم عمومی بود دستگیر و به زانو درآمد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه تصریح کرد: پلیس برابر قانون با اراذل و اوباش مقتدارنه برخورد و مسئولانه و متعهدانه از امنیت و آرامش مردم پاسداری می‌کند.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید