کد خبر: 360929
۰
۰
نسخه چاپی

نمایشگاه روایت عاشورا از نگاه کودکان در ملایر گشایش یافت

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر؛ رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر در آیین افتتاح نمایشگاه اظهار داشت: این نمایشگاه همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان به همت آموزشگاه هنرهای تجسمی فرین برپا شد.

حجت الاسلام "طالب ترکاشوند" افزود: کودکان این آموزشگاه با نظارت مربیان، به روایت کودکانه عاشورای حسینی در قالب آثار نقاشی و طراحی پرداختند و با روحیه لطیف و مهربان خود آثار زیبا و هنرمندانه‌ای را خلق کردند.

وی گفت: ۲۵ هنرمند هشت تا ۱۲ ساله این آموزشگاه با تکنیک گواش، آبرنگ و پاستل روغنی این کار خلاقانه را در دهه اول محرم انجام دادند که در این نمایشگاهی آثار آنها در معرض دید هنر دوستان قرار گرفته است. 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر ادامه داد: این نمایشگاه تا ۲۷ مرداد به مدت یک هفته در سرای فرهنگ و هنر شهرداری ملایر و از ساعت ۱۰ تا ۱۳ ظهر و ۱۷ تا ۲۰ شب برای بازدید عموم دایر است.

نمایشگاه "روایت عاشورا از نگاه کودکان" در ملایر گشایش یافت

وی همچنین به افتتاح دومین نمایشگاه خوشنویسی "فریدون یارمحمد توسکی" هنرمند برجسته ملایری اشاره کرد و افزود: در این نمایشگاه ۳۰ اثر خوشنویسی با موضوع آیات قرآنی و محرم ارائه شده است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: یارمحمدتوسکی فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۸۲ با ورود به دانشگاه و شرکت در کلاس‌های خوشنویسی آغاز کرد و سال ۱۳۸۳ موفق به اخذ مدرک ممتاز در رشته خوشنویسی شد.

به گفته حجت الاسلام ترکاشوند، این نمایشگاه نیز تا ۲۷ مرداد در سرای فرهنگ و هنر و از ساعت ۱۰ تا ۱۳ ظهر و ۱۷ تا ۲۰ شب برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید