کد خبر: 360948
۰
۰
نسخه چاپی

برگزاریپویش مردمی هر روز یک زباله از روی زمین بر ‌داریمدر شیراز

به گزارش اقتصادآینده نیوز، عطا پورشیرزاد، گفت: بر اساس آمار سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز، در کلان شهر شیراز روزانه بیش از یک هزار تن زباله تولید می‌شود و با توجه به فعالیت یک هزار و ۵۰۰ پاکبان در سطح شهر، برای جمع آوری زباله‌ها، علاوه بر هزینه‌های هنگفت، با این حجم از زباله چهره شهر نیز، نا زیبا می‌شود.

او ادامه داد: از این رو اداره کل حفاظت محیط زیست فارس با حمایت معنوی از «پویش مردمی هر روز یک زباله از زمین بر داریم» در کنار مجمع خیرین شهر ساز و فرهنگ ساز و همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز و با یاری گرفتن از مشارکت مردمی، در تلاشند تا چهره زیبای شهر بیش از پیش رخ نمایان کند.

مدیرکل محیط زیست فارس افزود: یکی از شیوه‌های مهم فرهنگ سازی در جامعه همراه کردن کودکان با آموزش صحیح و استمرار آن در بین این آینده سازان است که قطعاً باعث نهادینه شدن فرهنگ محیط زیستی در نسل‌های آتی خواهد شد.

پور شیرزاد افزود: همه شهروندان می‌توانند علاوه بر مشارکت در این طرح، از برداشتن زباله‌ها از روی زمین و یا نریختن زباله در سطح شهر، ۲ قطعه عکس یا ۳۰ ثانیه فیلم تهیه کنند و برای شرکت در مسابقه ماهیانه شرکت کنندگان در پویش به شماره واتساپ ۰۹۹۲۴۹۸۰۰۴۷ سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز ارسال کنند.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

برگزاریپویش مردمی هر روز یک زباله از روی زمین بر ‌داریمدر شیراز

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید