کد خبر: 360951
۰
۰
نسخه چاپی

عملیات آبرسانی به روستاهای لنده توسط سپاه آغاز شد

به گزارش ایرنا ،سرهنگ پاسدار روح الله ویسی به ضرورت همکاری و تعامل سپاه پاسداران با ادارات و نهادها به خصوص سازمان های خدمات‌رسان اشاره کرد و افزود: امروز سپاه پاسداران به عنوان یکی از پرتعامل‌ترین نهادهای انقلاب اسلامی با سازمان‌های مختلف کشور به خصوص در بحران‌ها عمل می کند.

وی گفت: پس از بررسی و احصای مشکلات شهرستان لنده در حوزه تأمین آب شرب شهرستان لنده بویژه در مناطق روستایی و براساس تفاهم نامه صورت گرفته بین آب و فاضلاب لنده و بسیج سازندگی سپاه فتح و سپاه ناحیه لنده ، آبرسانی و ایجاد خط انتقال جدید آب از روستای دم تنگ لنده تا روستاهای سرآسیاب و ایدنک به همت بسیج سازندگی سپاه فتح آغاز شد.

وی ادامه داد : در این طرح بیش از ۳هزار و۵۰۰ متر لوله ۲۰۰ و یک هزار متر لوله ۱۶۰ و ۲هزار و ۵۰۰متر لوله ۱۲۵ به طول هفت کیلومتر به کار گرفته می شود.

فرمانده سپاه ناحیه لنده گفت: با اجرای این طرح آبرسانی به همت سپاه فتح ،شاهد خدمت بی‌منت به مردم روستاهای ایدنک و سرآسیاب شهرستان لنده خواهیم بود.

ویسی تأکید کرد: هفته گذشته نیز بیش از ۵۰۰ متر لوله پلی اتیلن برای احداث انشعاب های داخلی در کوچه‌ها و معابر نیز تحویل اداره آب و فاضلاب شهرستان لنده شد که در راستای محرومیت زدایی و توجه بهتر به خدمات‌رسانی به شهروندان صورت گرفته است.

ویسی گفت: رسالت امروز سپاه پاسداران خدمت به مردم در سایه‌امیدآفرینی برای حرکت به سمت آینده است که‌ امیدواریم این خدمات ارزشمند سپاه به مردم کام آنان را شیرین کند.


 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید