طرح ویژه تجدید تسهیلات جاری و سرمایه در گردش بانک کشاورزی

پرداخت تسهیلات بانکی به مشتریان بدهکار بانک کشاورزی در استان آذربایجان شرقی

پرداخت تسهیلات بانکی به مشتریان بدهکار بانک کشاورزی در استان آذربایجان شرقی

 

احمد مرادپور اقتصاد آینده آذربایجان شرقی ) : معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی از مساعدت بانک کشاورزی  آذربایجان شرقی با بدهکاران خبر داد.

 نادر نقیلی در گفتگو با خبرنگاران ضمن اعلام شرایط بهره‌مندی از مساعدت بانک کشاورزی آذربایجان شرقی  با بدهکاران  گفت: در راستای حمایت از تولید ، امکان سازی برای استمرار فعالیت واحدهای تولیدی و حفظ اشتغال و... بانک کشاورزی در قالب طرح ویژه تا پایان مهرماه سال جاری فرصت تجدید ۸۰ درصد از اصل بدهی واریزی را با پرداخت تسهیلات بدون منظور داشتن کارکرد حساب مهیا نموده است .

وی با بیان اینکه بهره برداران و کشاورزان عزیز و مشتریان بانک کشاورزی با داشتن معدل حساب خوب، مبلغ تسهیلات تا ۱۰۰ درصد اصل مبلغ وصولی و حتی به تناسب ظرفیت فعالیت تولیدی، فراتر از آن نیز قابل افزایش خواهد بود ادامه داد: لازم است برای کسب اطلاعات بیشتر شعب بانک کشاورزی در سراسر استان مراجعه و از فرصت فوق برای تعیین تکلیف بدهی های خود بهره مند شده و از انباشت مطالبات و شمول جرایم دیرکرد جلوگیری نمایند.

نقیلی با بیان اینکه مساعدت دیگر بانک با بدهکاران، بخشودگی جرایم دیرکرد بدهی افراد براساس مقررات جاری بانک است تصریح کرد: همه بدهکاران بانک کشاورزی فقط تا پایان مهرماه سال جاری مهلت دارند تا با مراجعه به شعب این بانک از این فرصت استثنایی بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه تسویه نقدی بدهی‌ها در بانک کشاورزی بهره‌مندی از تسهیلات مجدد و خارج از نوبت را به دنبال دارد افزود: تمامی اشخاص دارای بدهی غیرجاری در بانک کشاورزی، می توانند با تسویه نقدی بدهی خود ضمن بخشودگی جرائم ، از تسهیلات مجدد خارج از نوبت بهره مند شوند.

نقیلی ادامه داد: برای اطلاع از جزئیات این طرح، هم اکنون به نزدیک ترین شعبه بانک کشاورزی مراجعه کنید.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید