فوت ۷زائر اصفهانی/۲۴۶ هزار نفر به کربلا رفتند

علیرضا صادقی با اشاره به آمار کلی ثبت‌نام کنندگان استان اصفهان در سامانه «سماح» برای حضور در راهپیمایی اربعین امسال اظهار داشت: از ۱۰ تیر ماه تا ۲۶ شهریور امسال ۲۹۴ هزار و ۷۶۶ نفر از این استان در این سامانه ثبت نام داشتند.

وی افزود: از این تعداد در مجموع ۲۴۶ هزار و ۹۳ نفر ثبت نام قطعی داشتند که در این بین شهر اصفهان با ۱۴۸ هزار و ۵۷۳ نفر، خمینی شهر با ۲۰ هزار و ۳۸۳ نفر و نجف آباد با ۱۳ هزار و ۸۷۱ نفر بیشترین ثبت‌نامی را داشتند.

۲۱۶ هزار اصفهانی از مرز خبرنگار ماان عبور کردند

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان با بیان اینکه بیشترین انتخاب مردم اصفهان برای خروج از کشور مرز خبرنگار ماان با ۲۱۶ هزار و ۷۹ انتخاب بوده است، ادامه داد: همچنین ۲۴ هزار و ۹۶۸ نفر از مرز شلمچه، ۲۶ هزار و ۵۸۲ نفر از مرز چذابه، ۹ هزار و ۱۰۴ نفر از مرز خسروی و ۵ هزار و ۲۸۳ نفر به صورت هوایی به کربلا رفتند.

وی ادامه داد: از بین ثبت‌نام کنندگان برای سفر اربعین امسال از استان اصفهان ۱۲۸ هزار و ۳۰۳ نفر خانم و ۱۷۴ هزار و ۶۸۹ نفر هم آقایان بودند.

صادقی ادامه داد: هشت هزار و ۲۲۶ نفر هم از سفر به کربلا انصراف دادند.

وی در خصوص فوتی‌های زائران اصفهانی نیز افزود: تاکنون فوت قطعی هفت نفر از استان اصفهان اعلام شده که چهار نفر عضو یک خانواده در حادثه انفجار ون جان باختند و سه نفر نیز در تصادفات مختلف فوت کرده‌اند.

منبع: خبرگزاری مهر

روزنامه اقتصادآینده و پورتال خبری اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید