کد خبر: 372658
۰
۰
نسخه چاپی

ساعت آغاز به کار مدارس و ادارات فارس از اول مهرماه اعلام شد

به گزارش دریافتی روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری فارس، امیر حسین جمشیدی در حاشیه جلسه شورای ترافیک استان فارس افزود: با توجه به شروع مدارس و آغاز مهرماه، شاهد ترافیک سنگینی در روزهای ابتدای مهر ماه خواهیم بود به همین دلیل در این جلسه پیشنهاد شناور شدن ساعات کار مدارس و ادارات مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفت. 
وی افزود: بر این اساس طبق مصوبه شورای ترافیک استان فارس مقرر شد برای پیشگیری از ترافیک سنگین، ابتدا بانک ها از ساعت ۷ شروع به کار کنند. 
مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس ادامه داد: بعد از بانک‌ها مدارس متوسطه اول و دوم در ساعت ۷:۱۵، سپس دبستان‌ها در ساعت ۷:۴۵ و بعد ادارات ساعت هشت صبح،‌ کار خود را آغاز خواهند کرد که به این ترتیب تداخل ساعت منجر به ترافیک نشود. 
وی همچنین گفت: پایان ساعت کاری نیز بر این اساس تعیین شده است و در ابتدا بانک‌ها، بعد دبیرستان‌های پایه اول و دوم، بعد دبستان ها و سپس ادارات تعطیل خواهند شد. 
جمشیدی از ارائه پیشنهاد تغییر ساعات کاری و تعطیلی روزهای پنج‌شنبه ادارات استان در ایام باقیمانده سال ۱۴۰۱ به حوزه معاونت توسعه و پشتیبانی استانداری فارس نیز خبر داد و گفت: در صورت تصویب، این مصوبه نیز اجرایی خواهد شد.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید