ناراحت کردن دشمن عمل صالح است/کم‌کاری‌های بنیاد شهید را می پذیریم

به گزارش دفتر مرکزی روزنامه اقتصادآینده از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد پیش از ظهر چهارشنبه در سومین همایش سراسری تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت با بیان اینکه پیشکسوتان در دوران جنگ سختی‌های زیادی را به جان خریده‌اند، اظهار داشت: بر اساس آیه قرآن مسلمانان حق ندارند از دستور پیامبر سرپیچی کنند و امروز نیز این امر در خصوص رهبر معظم انقلاب صدق می‌کند.

پیشکسوتان دفاع مقدس امروز وظیفه جهاد تبیین را بر عهده دارند

وی با بیان اینکه پیشکسوتان دفاع مقدس امروز وظیفه جهاد تبیین را بر عهده دارند، ابراز داشت: پیشکسوتان می‌کنند در محیط پیرامون خود به این مهم توجه کنند و تأثیرات قابل توجهی داشته باشند.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه راهپیمایی اربعین یک همایش بزرگ اسلامی است که دشمن برای کم کردن ارزش آن هزینه‌های بسیاری را انجام داد، تصریح کرد: اما مردم با قدم زدن در مسیر کربلا همه نقشه‌های دشمن را همچون همیشه نقش بر آب کردند.

وی در خصوص حادثه مرگ دختری به دنبال حضور در مرکز پلیس امنیت اخلاقی نیز اضافه کرد: اتفاقاتی در کشور رخ می‌دهد که دشمن‌های داخلی از آن نهایت بهره برداری را در دستور کار دارند، ما باید دشمنان داخلی را بشناسیم، نادان‌ها را بشناسیم آنها قصد و غرض ندارند اما نادان هستند.

آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه هنوز علت مرگ این دختر مشخص نشده است، ادامه داد: چندین احتمال در این باره وجود دارد که هنوز مشخص نشده، شرایط این فرد تصویربرداری شده است اما هنوز پزشکی قانونی در این زمینه اظهار نظری نکرده است و برخی این موضوع را دستاویز اغتشاش قرار داده‌اند.

مردم باید بفهمند که چه کسانی دشمن هستند و چه کسانی در راه درست حرکت می‌کنند

وی با بیان اینکه در این شرایط مردم باید بفهمند که چه کسانی دشمن هستند و چه کسانی در راه درست حرکت می‌کنند، ادامه داد: هر قدمی که بر می‌داریم و می‌دانیم کفار را عصبانی می‌کند، قدم درستی است.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه عمل صالح برای هر فردی که در برابر کفار بایستد ثبت شده است، افزود: ناراحت کردن دشمن عمل صالح است؛ و در هر شرایطی این امر به عنوان مسیر درست تلقی می‌شود و شرکت‌کنندگان در دفاع مقدس به خوبی این کار را انجام داده‌اند.

وی افزود: کوتاهی‌ها و کم کاری‌های بنیاد شهید در برابر پیشکسوتان را می‌پذیریم اما همچنان انتظار داریم استوار در راه خدا حرکت کنید و مایه افتخار کشور باشید.

منبع: خبرگزاری مهر

روزنامه اقتصادآینده و پورتال خبری اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید