کد خبر: 373158
۰
۰
نسخه چاپی
مدیرکل بیمه سلامت استان فارس :

راه شهدا را با جهاد خدمترسانی به ملت شریف ایران ادامه خواهیم داد

مدیرکل بیمه سلامت استان فارس گفت: هفته دفاع مقدس یادآور مجاهدت های رزمندگان اسلام در جبهه های نبرد حق علیه باطل است.

راه شهدا را با جهاد خدمترسانی به ملت شریف ایران ادامه خواهیم داد

 

 

 

به گزارش اقتصادآینده نیوز به نقل از روابط عمومی بیمه سلامت استان فارس، دکتر علی محمد جعفرپور در مراسم وداع کارکنان بیمه سلامت فارس با پیکر مطهر شهید محمد تقی کریمی با اشاره به این موضوع که نام و خاطره شهدا و حماسه آفرینان میهن در تاریخ وطن جاودانه خواهد ماند، افزود: هفته دفاع مقدس فرصت گرانبهایی برای تجدید میثاق با آرمان های رفیع شهدا است و باید الگوی خدمترسانی به مردم را از رزمندگانی که جان با ارزش خود را در طبق اخلاص قرار داده اند، فرا گرفت.

وی با اشاره به این موضوع که امنیت و پیشرفت های جمهوری اسلامی مدیون مجاهدت های رزمندگان اسلام است، بیان کرد: در اداره بیمه سلامت استان فارس افتخار همکاری با 40 نفر از ایثارگران، 3 آزاده و 12 جانباز داریم و این اقشار فداکار و ایثارگر از چنان علو طبعی برخوردار هستند که از مزایایی که در قانون برای آنها فراهم شده، سراغی نمی گیرند.

مدیرکل بیمه سلامت استان فارس با تشریح برخی از فعالیت های این سازمان در هفته دفاع مقدس گفت: دیدار با خانواده شهدا، برپایی هفته شعرخوانی با موضوع ایثار و شهادت، عزاداری های سید و سالار شهیدان، غبارروبی گلزار شهدا به همراه برپایی برنامه هایی با محتوای ارزشی از اهم برنامه های بیمه سلامت استان فارس در هفته دفاع مقدس است.

دکتر جعفرپور در پایان با اشاره به این موضوع که میزبانی از شهدای والامقام به هر جمعی برکت و معنویت می بخشد، خاطرنشان کرد: راه شهدا را با جهاد خدمترسانی به ملت شریف و پرافتخار ایران ادامه خواهیم داد و به موازات این جهاد خدمترسانی، خانواده جانبازان و ایثارگران تحت پوشش بیمه سلامت از محل خسارت های متفرقه تحت حمایت هایی قرار می گیرند.

بر اساس این گزارش شایان ذکر است در آستانه هفته دفاع مقدس، پیکر شهید محمدتقی کریمی پس از ۳۸ سال با تلاش گروه‌های تفحص شهدا از طریق آزمایش DNA شناسایی شد و به آغوش خانواده بازگشت.

شهید محمدتقی کریمی متولد ۱۳۴۵ از تیپ ۵۵ ارتش از شیراز عازم جبهه شد، در تاریخ ۱۶ اسفند ۱۳۶۳ در عملیات بدر در مجنون به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر پاک این شهید در منطقه به جا ماند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید