کد خبر: 457352
۰
۰
نسخه چاپی

نبرد آب و آهن در سیل سیستان و بلوچستان

به گزارش اقتصادآینده نیوز به نقل از شرکت انتقال گاز ایران، رضا رفیعی در این باره گفت: با توجه به بحران سیل اخیر در جنوب استان سیستان و بلوچستان، تیم  عملیات بحران این منطقه، مستقر در مرکز بهره‌برداری خطوط لوله ایرانشهر به ایستگاه‌های بین‌راهی و مسیر خطوط لوله انتقال گاز اعزام شدند.

وی ادامه داد: با بررسی مسیر خطوط لوله انتقال گاز در شهرستان‌های قصر قند، نیکشهر، دشتیاری، چابهار و کنارک تمهیدهای لازم برای مقاوم‌سازی و افزایش ایمنی خطوط لوله انتقال گاز فشار قوی و تأسیسات بین‌راهی در برابر سیل اخیر با سرعت عمل بالا و تلاش جهادی در سه شبانه‌روز به‌صورت مستمر انجام شد.

مدیر منطقه ۶ عملیات انتقال گاز تصریح کرد: بیش از ۱۲۲۰ کیلومتر خطوط لوله فشار قوی  و ۵۶ ایستگاه بین‌راهی، حفاظت کاتدیک و لانچر و رسیور، در محدوده استان سیستان و بلوچستان مستقر است که همه این زیرساخت‌ها در برابر بارش ۲۶۰ میلی‌متری اخیر به‌صورت ایمن و پایدار در حال خدمات‌رسانی به مصارف خانگی و صنعتی هستند.

رفیعی با اشاره به تمهیدها و تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان این منطقه عملیاتی برای ایمنی و پایداری انتقال گاز در بحران سیل اظهار کرد: کارکنان این منطقه با استفاده از ماشین‌آلات ساختمانی در امدادرسانی به سیل‌زدگان و بازگشایی مسیرها با تلاش‌های جهادی خود برگ زرینی از خدمت‌رسانی شرکت انتقال گاز ایران را رقم زدند.

منبع:شانا

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید