کد خبر: 457542
۰
۰
نسخه چاپی

نوروزگاه دهلران در مجتمع گردشگری تفریحی آبگرم اجرا شد

به گزارش اقتصادآینده نیوز فرزاد شریفی دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر ایلام یکم فروردین ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: در اولین روز از نوروز توسط بخش خصوصی ویژه برنامه‌های فرهنگی در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین مردم در محل مجتمع گردشگری تفریحی چشمه‌های آبگرم شهرستان دهلران اجرا شد.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر ایلام با اشاره به وجود اقوام متنوع در شهرستان دهلران افزود: دراین نوروزگاه برنامه‌های فرهنگی متعلق به هر قومی با اجرای آیین‌های سنتی و قومی هر منطقه نیز برگزار شد.

شریفی تصریح کرد: برگزاری این نوروزگاه ها فرصتی مناسب برای معرفی فرهنگ و آداب و رسوم هر منطقه و همچنین قابلیت‌های هنری این شهرستان به گردشگران و مسافران نوروزی است.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر ایلام گفت: ظرفیت‌های توریستی و گردشگرپذیری دهلران، این شهرستان را می‌تواند به یک قطب گردشگری تبدیل کند.

شریفی معرفی قابلیت‌های فرهنگی و دفاع مقدس شهرستان و موسیقی محلی و احیای آداب و رسوم عید نوروز و فرهنگ‌های محلی در جهت جذب گردشگر را از دیگر اهداف این نوروزگاه برشمرد.

وی یادآور شد: مسافران و گردشگران نوروزی با توجه به جاذبه‌های تاریخی، تفریحی، گردشگری و دفاع مقدس چون غارخفاش، چشمه‌های آبگرم، تپه علی‌کُش، قلعه‌شیاخ و یادمان شهدای شرهانی و … سفر و اوقات خوشی را در این منطقه سپری می‌کنند.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید