کد خبر: 457680
۰
۰
نسخه چاپی

لزوم رعایت موارد ایمنی برای کنترل تصادفات و گازگرفتگی در نورروز

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص‌الائمه بعد از ظهر پنجشنبه در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان مرکزی اظهار کرد: با توجه به اینکه این استان محور مهم ارتباطی کشور است حجم زیادی از ترددها را در چند حوزه به خود اختصاص داده که کماکان رو به افزایش است.

وی افزود: با توجه به برودت نسبی هوا استفاده از بخاری‌های گازی نسبت به سال‌های گذشته بیشتر است و متأسفانه مصدومین ناشی از گازگرفتگی افزایش یافته که نگران کننده است که انتظار است در خانه باغ‌ها، ویلاها و خانه‌های روستایی توصیه‌های ایمنی بیشتر رعایت شود.

استاندار مرکزی با تأکید بر اینکه در این ایام خط قرمز مسؤولان استان، بحث تصادفات است، گفت: تصادفات در مجموع کاهشی بوده البته ترددها نیز با توجه به تقارن ماه رمضان کاهش داشته است اما عموم تصادفات از محورهای اصلی به فرعی منتقل شده است.

مخلص‌الائمه گفت: تعدادی از تصادفات منجر به فوت، ناشی از رانندگی نوجوانانی است که فاقد گواهینامه هستند و والدین باید از این رفتارها جلوگیری کنند.

وی تاکید کرد: در ماه مبارک رمضان تنها برخی واحدهای اغذیه فروشی اجازه دارند با مجوز اماکن در ساعت خاص و به صورت بیرون‌بر عرضه غذا داشته باشند و به واحدهای صنفی که اقتضائات و شئونات ماه رمضان را رعایت نمی‌کنند برخورد می‌شود.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید