کد خبر: 457684
۰
۰
نسخه چاپی

نقطه قوت طرح زندگی با آیه‌هامحتوای فاخر آن است

حجت‌الاسلام روح‌الله رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه طی اولین جلسه استانی، اقداماتی را در راستای برگزاری مطلوب طرح مسطورا انجام دادیم، گفت: برگزاری جلسه با ائمه جمعه ماهنشان و دندی و نیز برگزاری جلسه مجازی با فعالان قرآنی جزو این اقدامات بود.

وی با اشاره به اینکه در جلسه شورای اداری ماهنشان توضیحات مبسوطی در خصوص نحوه اجرای طرح مسطورا به اعضای شورای اداری شهرستان ارائه شد، افزود: تبلیغات محیطی با نصب بنر در سطح شهر ماهنشان، اولین اقدام در این راستا بود.

این مسؤول از تبیین طرح مسطورا در ستاد رمضان به عنوان یکی دیگر از اقدامات برای برگزاری هر چه بهتر طرح مذکور یاد کرد و یادآور شد: همچنین در فضای مجازی بیش از ۳۰ گروه و کانال به طور مستمر در حال تبلیغ طرح مسطورا هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ماهنشان با بیان اینکه در همایش طلایه‌داران تبلیغ نیز موضوع برگزاری طرح مسطورا مورد تاکید قرار گرفت، خاطرنشان کرد: بخشی از این طرح که مربوط به تفسیر قرآن است، در حال حاضر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رحمانی با اشاره به اینکه شورای هیئات مذهبی، کانون مداحان و رسانه‌های ماهنشان نیز مانور خوبی در خصوص برگزاری و تبیین طرح مسطورا انجام می‌دهند، تصریح کرد: خوشبختانه به لحاظ رسانه‌ای اقدامات خوبی در این راستا انجام شده است.

وی تاکید کرد: هر چند به خاطر اینکه در سال اول برگزاری این طرح قرار داریم، انتظار ما باید معقولانه و واقع‌بینانه باشد، از طرفی مشوق چندانی در اولین سال برگزاری آن نداریم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ماهنشان، نقطه قوت طرح مسطورا را مطالب و محتوای فاخر آن دانست و با بیان اینکه این طرح می‌تواند جامعه آماری زیادی را به خود اختصاص دهد، اظهار کرد: بی‌تردید این نهضت باید تداوم داشته باشد و همه دستگاه‌های اجرایی نیز محتوای فاخر طرح مسطورا در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.

رحمانی با یادآوری اینکه خانه‌های قرآنی به ویژه در فصل تابستان و در قالب اوقات فراغت می‌توانند بیش از پیش در خصوص اجرای طرح مسطورا فعالیت داشته باشند، افزود: آمار حاکی از آن است که اکثر مخاطبان از محتوای ارائه شده این طرح رضایت کامل داشته‌اند.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

منبع: https://www.mehrnews.com/news/6057695/نقطه-قوت-طرح-زندگی-با-آیه-ها-محتوای-فاخر-آن-است

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید