کد خبر: 457725
۰
۰
نسخه چاپی

مشارکت مردم در امور با حرف عملی نمی شود

به گزارش اقتصادآینده نیوز آیت الله محمد باقر محمدی لائینی در خطبه‌های نماز جمعه ساری با تاکید و تقویت ارتباط با مساجد گفت: تضعیف مسجد نشانه ضعف انسان است و انسان نباید از هوای نفس و شیطان پیروی کند.

امام جمعه ساری با تبریک سال نو اظهار امیدواری کرد تا سال جدید مملو از موفقیت و شادی باشد و و از مقام معظم رهبری برای ترسیم سیاست اصلی و محوری سال تقدیر کرد و از مسئولان خواست تا با شعار سال شعاری برخورد نکنند.

وی افزود: اگر مسئولان برنامه‌ها و شعار سال را عملیاتی کنند ما به موفقیت‌های زیادی دست پیدا خواهیم کرد زیرا مقام معظم رهبری شعار سال را حساب شده و کارشناسی شده انتخاب می‌کند.

امام جمعه ساری به شعار جهش تولید با مشارکت مردم اشاره و اضافه کرد: دولت که در بسیاری از امور تصدی گری می‌کند باید آن را واگذار کند و با مشارکت مردم بر امور نظارت کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه مشارکت مردم با حرف محقق نمی‌شود تصریح کرد: باید زیر ساخت قانونی و حقوقی را برای مشارکت مردم فراهم کرد و از مسئولان تقاضا داریم که با این شعار دی‌تر از هر سال دیگری برخورد کنند.

آیت الله لائینی با اظهار اینکه باید در قالب تریبون‌ها نسبت به اجرای شعار سال گذشته جهاد تبیین صورت گیرد، گفت: همچنین درباره شعار سال نو باید صمیم گیری‌های اصولی صورت گیرد.

امام جمعه ساری با تقدیر از اقدامات جهادی دولت گفت ضعف‌ها و نقدهای جدی نیز به رغم همه تلاش‌ها و موفقیت‌ها در کار دولت وجود دارد و این ضعف‌ها با قوت باید برطرف شود.

وی با تقدیر از تلاش‌های دستگاه‌های مختلف به ویژه در حوزه تأمین امنیت یادآور شد: انتظار داریم دولتمردان در سال جاری صدای مردم را بیشتر بشنوند.

امام جمعه ساری با تبریک میلاد با سعادت حضرت امام حسن مجتبی علیهم السلام اظهار کرد: اخلاق، سعه صدر و کرم از ویژگی‌های برجسته این امام بزرگوار بوده است و روز میلاد ایشان به عنوان روز تکریم از خیرین نامگذاری شده است.

عقب ماندگی در مهار آب

آیت الله لائینی با اشاره به روز جهانی آب و هواشناسی از آب به عنوان مایع حیات نام برد و گفت در مصرف آب باید صرفه‌جویی کنیم زیرا در مهار آب‌های آسمانی هنوز عقب هستیم.

وی همچنین به سالروز عقد اخوت اشاره و اضافه کرد: مقام معظم رهبری ه مجلس و منتخبان تاکید کرده‌اند که سخنان اختلاف انگیز نداشته باشند و به عامه مردم نیز نسبت به حفظ وحدت و انسجام تاکید کرده‌اند و باید مواظب باشیم عواملی میان ما تفرقه و اختلاف نیندازد زیرا سیاست اصلی دشمن ایجاداختلاف است.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید