کد خبر: 457733
۰
۰
نسخه چاپی

تلاش دولت برای رهایی سیستان و بلوچستان از مشکلات

به گزارش اقتصادآینده نیوز حجت‌الاسلام و المسلمین سید خلیل حسینی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته زاهدان، ضمن دعوت از مردم و روزه داران به تقوای الهی و اشاره به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری، افزود: دولت و مسؤولان با توجه به نامگذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب باید زمینه «جهش تولید با مشارکت مردم» را در جای‌جای جامعه فراهم کنند.

وی ادامه داد: سال جدید با شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» و تقارن آن با ماه مبارک رمضان، قطعاً خیرات و برکات زیادی را به دنبال خواهد داشت.

وی با اشاره به بیان خاطرات شیرین در بیانات نوروزی رهبر معظم انقلاب همچون حضور در راهپیمایی و انتخابات و همچنین حوادث تلخ مانند جنگ غزه، اظهار کرد: یکی از مهمترین دغدغه‌های معظم له، موضوع اقتصاد و معیشت مردم هست، بنابراین شعار سال را با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند تا دولت و مسؤولان به دنبال اقتصادی مردمی باشند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی گفت: دولتمردان و مسؤولان باید زمینه ورود مردم به اقتصاد را فراهم کنند و موانع را از سر راه آنان بردارند.

وی تاکید کرد: تجربه و تاریخ ثابت کرده هرکجا مردم مشارکت و حضور داشتند توفیق و موفقیت در آنجا نمایان بود، بنابراین باید دولت و مسؤولان در راستای تحقق شعار سال گام بردارند.

امام جمعه موقت زاهدان ابراز امیدواری کرد: دولت مردمی به اقدامات و طرح‌های خود سرعت دهد و تلاش کند تا سیستان و بلوچستان از مشکلاتی که با آن دست و پنجه نرم می‌کند، نجات یابد.

وی گفت: یکی از فرصت‌هایی که خدا در مسیر بندگانش قرار داده ماه رمضان این ماه الهی است، که سه هدیه به انسان‌ها اهدا می‌شود که شامل برکت، رحمت، مغفرت و بخشش است.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید