کد خبر: 457777
۰
۰
نسخه چاپی

فقدان مدیریت صحیح از دلایل عقب ماندگی مازندران است

به گزارش اقتصادآینده نیوز حجت الاسلام حسن روحانی پیش ازظهر جمعه در جمع مسؤولان شهرستان با اشاره به اینکه فقدان مدیریت صحیح یکی از دلایل عقب ماندگی و توسعه نیافتگی مازندران درطی سال‌های اخیر بوده است، گفت: با مدیریت صحیح و شایسته حسینی پور در طی دو سال اخیر شاهد تحرکات خوبی در استان هستیم که امیدواریم تا پایان دولت سیزدهم شاهد به ثمر نشستن ظرفیت‌های بالقوه استان با تلاش این برادر جهادی باشیم.

حجت الاسلام روحانی امام جمعه بابل با تبریک حلول سال نو و تقدیر از این رسانه جهت تبیین تلاش‌های دولت مردمی اظهار کرد: در سال جهش تولید با مشارکت مردم، مردمی سازی تولید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

وی افزود: روابط ناسالمی که در طول چند سال اخیر در برخی دولت‌ها در مسئله مدیریت به وجود آمد منجر به این شد که حضور مدیرانی که دلسوز و کارشناس در امور باشند لحاظ نشده بود و با نگاه خطی و جناحی این مسائل مد نظر قرار گرفت.

امام جمعه بابل تصریح کرد: لازم می دانم از همت، تلاش، احساس مسئولیت و سلامت استاندار مازندران که در طی مدیریت بیش از دو سال اخیر تحرکات خوبی در استان ایجاد کرد صمیمانه تقدیر و تشکر کنم‌.

روحانی بیان کرد: کارهای نشده و غیر ممکنی همچون ایجاد دالانی برای صادرات به کشورهای همسایه با تلاش حسینی پور محقق شد، ظرفیت‌های مغفول و بر زمین مانده‌ای که در طی سال‌های گذشته مورد توجه قرار نمی‌گرفت توسط استاندار مازندران شناسایی و راهگشایی شد که امیدواریم در سال جدید با همت و تلاشی که این برادر ارزشمند دارند شاهد توسعه بیش از پیش استان باشیم.

وی افزود: با توجه به تلاش و همتی که استاندار مازندران برای توسعه استان دارد نیاز هست تا همه مدیران همراه و همگام با این برادر ارزشی تلاش کنند تا ان شاء الله تا پایان دولت سیزدهم شاهد بالفعل شدن ظرفیت‌های بالقوه استان توسط سید محمود حسینی پور باشیم تا زحمات این بردار ارزشی به ثمر بنشیند.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید