کد خبر: 457784
۰
۰
نسخه چاپی

غفلت از سیره امام حسن مجتبی(ع) مصداق مظلومیت ائمه اطهار است

به گزارش اقتصادآینده نیوز حجت‌الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی در خطبه های نمازجمعه بهاباد با اشاره به سال جدید و تقارن آن با بهار قرآن اظهار کرد: بهار جشنی برای زنده شدن طبیعت و رمضان ماه تحول انسانها و زنده شدن قلوب مسلمین است.

امام جمعه بهاباد با اشاره به اینکه ایام نوروز بهترین فرصت برای دور کردن کدورت از دلهاست که باید در این زمینه اهتمام جدی داشته باشیم، افزود: در سال جدید باید تصمیم بگیریم زندگی خود را بهتر مدیریت کنیم و برای رسیدن به سعادت در زندگی خود برنامه ریزی جدید و بهبود روش و منش داشته باشیم.

بشکانی در بخش دیگری از سخنان خود میلاد با سعادت دومین امام شیعیان حضرت امام حسن مجتبی (ع) و روز اکرام ایتام را نیز گرامی داشت و عنوان کرد: امام حسن (ع) زمینه‌ ساز عاشورا و زمینه‌ساز تداوم امامت در شیعه و در خاندان پیغمبر بود.

وی گفت: ۱۵ ماه مبارک رمضان، سالروز میلاد امام حسن مجتبی(ع)، فرصت خوبی برای اهل احسان و نیکوکاران است تا به ایتام، بیماران، نیازمندان توجه ویژه‌ای داشته باشند.

امام جمعه بهاباد با بیان اینکه ائمه اطهار(ع) همیشه در طول تاریخ مظلوم بودند و یکی دیگر از مظلومیت ائمه این است که ما ائمه را در جامعه برای مردم معرفی نکرده ایم، بیان کرد: از روحانیون و طلاب می‌خواهم تا در این ماه مبارک در محافل و منابر نسبت به شناساندن و شناختن ائمه به مردم دقت بیشتر و توجه کاملتری داشته باشند و به درستی ائمه را به مردم معرفی کنند.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید