کد خبر: 457785
۰
۰
نسخه چاپی

توسعه اقتصادی کشور در سایه تحقق مشارکت مردم در تولید است

به گزارش اقتصادآینده نیوز آیت الله علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان با اشاره به نام گذاری امسال و همچنین سخنان نوروزی رهبر معظم انقلاب در نخستین روز سال جدید، گفت: این نامگذاری‌ها بی دلیل نیست و همه ساله مقام معظم رهبری بنا به شرایط و آینده‌نگری که دارند شعارهای را برای هر سال انتخاب می‌کنند که این نام گذاری و فرمایشات رهبر معظم انقلاب نقشه راه و ریل گذاری برای مسؤولان و صاحبان فکر و اندیشه است.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه تقویت تولید، تحقق اقتصاد پایدار و قوی را در پی دارد، افزود: کلید اساسی رفع مشکلات کشور، رشد تولید است و رهبر معظم انقلاب نیز بر این موضوع تاکید دارند و این مهم در نامگذاری سال‌ها خودش را متبلور ساخته است.

خاتمی لزوم توجه به مؤلفه‌های مهم در زمینه تحقق شعار سال را مورد تاکید قرار داد و با بیان اینکه جهش تولید در گرو مردمی کردن اقتصاد است، ادامه داد: در این راستا باید موانع مردمی شدن اقتصاد را برطرف کنیم و همه دستگاه‌های کشور در باید ورود جدی در این زمینه داشته باشند.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه دشمن امروز با تمام توان و ابزارها وارد صحنه دشمنی و مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است، عرصه جنگ اقتصادی را صحنه مهم در این تقابل عنوان کرد و گفت: ارتقای جایگاه ایران در منطقه نیز از رهگذر تحقق رشد اقتصادی است.

خاتمی افزود: راه غلبه بر مشکلات اقتصادی و معیشتی، رشد مستمر اقتصادی است و باید مؤلفه‌ها و ساختارها برای تحقق شعار سال فراهم شود.

وی با بیان اینکه استان زنجان توانسته در زمینه تحقق شاخصه‌های رشد اقتصادی دستاوردهای خوبی داشته باشد، ادامه داد: در این استان توسعه اقتصادی نیز اولویت برنامه هفتم لحاظ شده که البته توسعه توأم با عدالت مد نظر است.

امام جمعه زنجان در ادامه بر لزوم توجه ویژه مسؤولان و جوانان نسبت به سخنان رهبر معظم انقلاب تاکید کرد و گفت: مسؤولان و فعالان عرصه تولید و جوانان از همین ابتدای سال برای تحقق اهداف شعار سال برنامه ریزی ویژه داشته باشند و نسبت به عملیاتی کردن رهنمودها تلاش بیشتری از خود نشان دهند.

خاتمی افزود: سال گذشته در کشور هم رویدادهای شیرین و هم تلخ داشتیم و معنای عدالت هم همین واقع بینی است که باید نقاط قوت و ضعف را باهم ببینیم.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

منبع: https://www.mehrnews.com/news/6060308/توسعه-اقتصادی-کشور-در-سایه-تحقق-مشارکت-مردم-در-تولید-است

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید