کد خبر: 457889
۰
۰
نسخه چاپی

اجرای طرح آرامش بهاری _ ضیافت الهی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش اقتصادآینده نیوز حجت الاسلام عباس نصیر الاسلامی ظهر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: ۳۷ بقعه از ۲۲۵ بقعه استان میزبان طرح «آرامش بهاری_ ضیافت الهی» است.

نصیر الاسلامی از اعزام ۲٠ مبلغ به بقاع متبرکه خبر داد و تصریح کرد: همچنین استفاده از ظرفیت مفسر ویژه را خواهیم داشت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان به اجرای برنامه تحویل سال در ۱۲ بقعه اشاره کرد و گفت: ۳۳ بقعه متبرکه میزبان برنامه «خیمه گاه معرفت» است.

نصیر الاسلامی از فعالیت ۳٠٠ نفر در طرح خیمه گاه معرفت خبر داد و گفت: مراسم جز خوانی قرآن در ماه مبارک رمضان اجرایی می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان با تاکید بر اهمیت توسعه فرهنگی در سطوح مختلف، عنوان داشت: در سازمان اوقاف برنامه‌های فرهنگی مختلفی اجرایی می‌شود.

وی طرح آرامش بهاری، ضیافت الهی، شمیم خدمت و بصیرت عاشورایی را از محور برنامه‌های هدفگذاری شده دانست.

نصیر الاسلامی به اجرای طرح «شمیم خدمت» اشاره کرد و بیان داشت: این طرح ظرفیت پوشش حمایتی و توانمند سازی جامعه هدف با تکیه بر اشتغال زایی را خواهد داشت.

نصیر الاسلامی با بیان اینکه ترویج انس با قرآن در جامعه ضروری است، اظهار کرد: محافل قرآنی در سطح استان برگزار می‌شود.

نصیر الاسلامی با اشاره به هدفگذاری طرح‌های عمرانی، از اجرای طرح هوشمند سازی مزرعه ۷٠ هکتاری مختار بویراحمد خبر داد و بیان کرد: این طرح با همکاری بخش خصوصی اجرایی شد.

نصیر الاسلامی به اجرای طرح مجتمع تجاری خلیج فارس اشاره کرد و گفت: پیش بینی سه طبقه پارکینگ و سه طبقه تجاری در طرح دیده شد.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید