کد خبر: 457943
۰
۰
نسخه چاپی

مدیران برای تحقق شعار سال برنامه جامع ارائه دهند

به گزارش اقتصادآینده نیوز اسماعیل زارعی‌کوشا صبح یکشنبه در مصاحبه استاندار و مدیران اقتصادی استان پیرامون اهداف و شعار سال جاری با خبرنگاران اظهار کرد: یک تجربه ۴۵ ساله داریم که به روشنی به ما می‌گوید هرجا ورود مردم تسهیل شد گره و مشکل حل شده که بزرگترین مصداق آن مساله دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه امام راحل جنگ را با مردم اداره کرد، افزود: ورود مردم و جوانگرایی دو ویژگی مهم برای موفقیت و رسیدن به پیروزی در جنگ بود.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: کشور ما امروز دارای پیشرفته‌ترین پهبادها و موشک‌های دوربرد زن است که و همه اینها به پشتوانه مردمی مهیا شده و اگر در حوزه اقتصادی، کشاورزی و غیره هم پشتوانه مردمی باشد موفق‌تر خواهیم بود.

زارعی‌کوشا عنوان کرد: امسال مقام معظم رهبری شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» را مطرح کردند تا ظرفیت مردمی پای کار بیاید و شاهد بهتر شدن وضعیت اقتصادی کشور باشیم.

ابلاغ شعار سال از سوی رهبری برای تمرکز بر مشارکت مردم در رفع مشکلات اقتصادی است
استاندار کردستان بیان کرد: سالهاست معظم‌له مقوله اقتصادی را ابلاغ و مطرح کرده‌اند و غالب کلی این سیاست‌ها مشارکت مردم است اما امسال در شعار سال ابلاغ کردند تا تمرکز بر شعار سال جدی‌تر باشد.

وی با بیان اینکه از مدیران برای تحقق شعار سال برنامه جامع می‌خواهیم، گفت: مدیران باید شعار سال را درست درک کنند تا بتوانند کامل به آن بپردازند.

زارعی‌کوشا با بیان اینکه بخشی از «جهش تولید با مشارکت مردم» به مقوله الگوی مصرف و بخشی از آن نیز به مقررات برمی‌گردد، افزود: در طول تاریخ سرعت تحولات به اندازه امروز نبوده است و باید در برنامه جامع هر ارگانی به این مهم پرداخته شود.

وی خلاقیت را نیز مؤلفه مهمی برای تحقق شعار سال خواند و گفت: تحقق شعار سال را باید به جمع‌سپاری بسپاریم و براساس ایده و نظرات و خلاقیت برآمده از افکار عمومی را تشویق و مورد استفاده قرار دهند.

استاندار کردستان با بیان اینکه ارزیابی ما کارکردی است، اضافه کرد: برای تحقق شعار نیاز به مدیران چابک داریم و در حوزه‌های مختلف چابک‌سازی خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: مردم هوشیار هستند و مسائل را بدرستی تجزیه و تحلیل می‌کنند باید با مردم صداقت داشته باشیم تا مردم ما را بپذیرند.

وی با بیان اینکه دولت همه جوره کنار مردم است، اضافه کرد: مقام معظم رهبری این توان و ظرفیت را در دولت سیزدهم دیده‌اند که امسال این شعار را اعلام کردند و امید که بتوانیم با تحقق این شعار شاهد رفع بسیاری از مشکلات باشیم.

استاندار کردستان با بیان اینکه کارگروه شعار سال را در استان فعال می‌کنیم، گفت: افزایش تولید مهمترین عامل در کاهش تورم استان کردستان محسوب می‌شود و باید به این مهم توجه ویژه شود.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید