کد خبر: 457944
۰
۰
نسخه چاپی

تردد بیش از ۱۰.۵ میلیون خودرو از جاده های قزوین

به گزارش اقتصادآینده نیوز، گفت: جواد حق لطفی اظهار کرد: آمار تردد خودروها از جاده‌های ارتباطی استان از ۲۵ اسفند ماه گذشته تا چهارم فروردین ماه جاری، ۱۰ میلیون و ۵۴۶ هزار و ۸۳۴ دستگاه به ثبت رسیده است.

حق لطفی با اشاره به افزایش هشت درصدی ترددهای صورت گرفته امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، گفت: تعداد تردد خودروها از راه‌های اصلی و آزادراهی استان طی سال گذشته ۹ میلیون و ۷۸۵ هزار و ۴۴۳ دستگاه بود.

وی افزود: روز گذشته و همزمان با پایان موج نخست سفرهای نوروزی، یک میلیون و ۳۷۸ هزار و ۴۴۳ دستگاه خودرو از مسیرهای ارتباطی استان تردد داشتند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۷ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

حق لطفی به جا به جایی مسافران نوروزی استان از طریق پایانه‌های حمل مسافر هم اشاره کرد و گفت: از ۲۵ اسفند ماه گذشته تا پایان چهارمین روز از تعطیلات نوروزی ۲۲ هزار و ۷۸۶ مسافر توسط ناوگان اتوبوس و سواری پایانه‌های مسافربری استان به اقصی نقاط کشور جا به جا شدند که این میزان در مدت مشابه سال گذشته ۲۶ هزار و ۶۲۳ مسافر بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اشاره به آغاز موج دوم سفرهای نوروزی از رانندگان خواست به ازای هر ۲ تا سه ساعت رانندگی چند دقیقه توقف کرده و بعد ادامه مسیر دهند.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید