کد خبر: 458010
۰
۰
نسخه چاپی

شناسایی ۱۱ مورد تغییر کاربری اراضی کشاورزی در خرم‌آباد

به گزارش اقتصادآینده نیوز سرهنگ مسلم مویدی امروز یکشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در گشت‌زنی یگان حفاظت اراضی کشاورزی شهرستان خرم‌آباد ۱۱ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در شهرستان خرم‌آباد شناسایی و نسبت به صدور اخطار توقف عملیات و دیوارنویسی اقدام شد.

وی، حفظ کاربری اراضی را عامل تأمین‌کننده امنیت غذایی کشور دانست و از مسئولان استانی و شهرستان‌ها مرتبط با حوزه امور زمین خواست در حراست از این اراضی تلاش کنند و با جهاد کشاورزی همکاری کنند.

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی کشاورزی لرستان، افزود: یکی از مهم‌ترین وظایف یگان حفاظت امور اراضی پیشگیری از تغییر کاربری‌های غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی است که توسط اکیپ‌های گشت ۱۳۱، کارشناسان پهنه و اداره امور اراضی به طور مستمر مورد پایش و نظارت قرار می‌گیرد و اگر موردی مشاهده شود علاوه بر توقف عملیات و ابلاغ اخطاریه به متخلفان ضمن تشکیل پرونده تخلف به مراجع قانونی معرفی می‌شوند.

سرهنگ مویدی با بیان اینکه بی‌شک مشارکت و نظارت همگانی، بهترین و مؤثرترین راه برای حفاظت از سرمایه‌های ملی کشور است، گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی مراتب را از طریق تماس با سامانه ارتباط مردمی حفاظت اراضی کشاورزی (تلفن ۱۳۱) یا مراجعه به واحدهای کشیک مستقر در این مدیریت و مدیریت امور اراضی استان اطلاع دهند.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید