کد خبر: 458223
۰
۰
نسخه چاپی

بهینه‌سازی نزدیک به ۸ هزار موتورخانه در آذربایجان شرقی

به گزارش اقتصادآینده نیوز به نقل از شرکت ملی گاز ایران، نادر کمالی توضیح داد: شرکت گاز استان آذربایجان شرقی همواره در بحث بهسازی و مصر ف بهینه از شرکت‌های پیشرو در سطح شرکت ملی گاز ایران از لحاظ تعداد، کیفیت و سرعت اجرا بوده و به همین دلیلبه‌عنوان استان معین استان‌های گیلان، مازندران و اردبیل برای اجرای دستورعمل‌های ابلاغی و تسریع در اجرای پروژه‌های بهسازی موتورخانه‌ها معرفی شده است.

وی با اشاره به عملکرد این شرکت در نصب بخاری‌های پربازده و کم‌مصرف هرمتیک در سطح استان اظهار کرد: نصب این نوع بخاری‌ها بر اساس تفاهم‌نامه با سازمان بهزیستی و کمیته امداد و برای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و حمایت از قشر آسیب‌پذیر جامعه آغاز شده است.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، همه خانواده‌های روستایی زیر پوشش سازمان‌های حمایتی جزو دستور کار اجرا قرار گرفته و تاکنون بیش از ۷۰۰ دستگاه در سطح روستاهای استان نصب شده است.

کمالی ادامه داد: بخاری های هرمتیک در ۶۵۰ مدرسه استان نیز نصب و راه اندازی شده است.

وی تصریح کرد: سال ۱۴۰۲ در بخش بهینه‌سازی مصرف انرژی اعم از بهسازی موتورخانه‌ها و نصب بخاری هرمتیک،  ۶۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و امسال نیز طبق دستورعمل‌های ابلاغی، این موضوع با شتاب بیشتری تداوم خواهد داشت.

منبع:شانا

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید