کد خبر: 458244
۰
۰
نسخه چاپی

احتمال سقوط بهمن در دامنه‌های برف‌گیر کردستان

علی پناهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: موارد هشدار در استان شامل سیلابی شدن رودخانه‌ها، احتمال سقوط بهمن در دامنه‌های برفگیر و رانش زمین است.

وی گفت: سامانه بارشی فعلی که از دیروز غروب وارد استان شد تا عصر امروز به صورت پراکنده فعالیت دارد.

معاون توسعه پیش بینی هواشناسی کردستان افزود: این وضعیت هواشناسی موجب ابری و مه آلود شدن هوا، وزش باد، رگبار باران و رعد و برق، بارش برف در گردنه‌ها و ارتفاعات و بارش تگرگ در نواحی مستعد می‌شود.

پناهی عنوان کرد: با صدور هشدار سطح نارنجی شماره "یک" درباره سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها و ایجاد آبگرفتی‌های موقت، احتمال سقوط بهمن در دامنه‌های برف‌گیر و رانش زمین هشدار داده شده است.

وی بیان کرد: بر اساس پیش‌بینی‌ها میزان بارندگی در نیمه غربی استان (شهرستان‌های مریوان، بانه، سروآباد، سقز، کامیاران و سنندج) بیش از سایر نواحی است.

معاون توسعه پیش بینی هواشناسی کردستان تصریح کرد: در روزهای سه شنبه تا پنجشنبه در بعضی ساعات بارش‌های رگباری در نیمه غربی استان و در نیمه شرقی بارش‌ها به میزان کمتر و به صورت پراکنده خواهد بود.

پناهی بیان کرد: از روز دوشنبه تا روز چهارشنبه سرعت وزش باد گاهی شدید خواهد بود و دمای هوا صبح سه‌شنبه بطور میانگین ۶ درجه کاهشی و در بخش‌هایی از غرب و جنوب استان یخبندان است.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید