مسئول ستاد خدمات سفر منطقه ۴ شهرداری اصفهان خبر داد:

اجرای 10 عنوان برنامه تفریحی در باغ غدیر ویژه گردشگران نوروزی

مسئول ستاد خدمات سفر منطقه ۴ شهرداری اصفهان از اجرای بیش از ۱۰ عنوان اقدام عملیاتی و ویژه‌برنامه برای ایام نوروز در باغ غدیر خبر داد و گفت: امسال باغ غدیر به عنوان مهمترین عرصه تفریحی در شهر اصفهان شناخته می شود.

اجرای 10 عنوان برنامه تفریحی در باغ غدیر ویژه گردشگران نوروزی

به گزارش اقتصادآینده / محسن زمانی با بیان اینکه بیش از ۱۰ عنوان اقدام عملیاتی و ویژه‌برنامه برای ایام نوروز در باغ غدیر در دست اقدام قرار دارد، گفت: برخی از این برنامه ها عبارتند از پرفورمنس سفره هفت‌سین، مجموعه سرگرمی‌های قدیم اصفهان، بازهای بومی محلی، بازی‌های اقوام، بازی‌های فکری، ابر بازی‌ها، کارناوال‌های سیاه بازی، عروسکی و آئینی نوروزی، رادیو نوروزی، کارگاه‌های خلاقیت و اسباب‌بازی‌سازی، کارگاه کاردستی، بازی‌های الکترونیکی و مسابقات تفریحی.
او از گلکاری محوطه، هرس زمستانه، کندوکوب تمام درختان و نصب فلاورباکس با گل‌آرایی در فضای باغ غدیر ویژه این ایام خبر داد و افزود: نصب المان‌هایی با محوریت نوروز و ماه مبارک رمضان و نصب مبلمان‌ خانواده و کودک از دیگر اقدامات انجام شده در باغ غدیر است.
مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۴ شهرداری اصفهان با بیان اینکه امسال باغ غدیر به عنوان مهمترین عرصه تفریحی در شهر اصفهان شناخته می شود، اظهارکرد: رادیو نوروزی ویژه این ایام در باغ غدیر راه‌اندازی شده و ویژه‌برنامه‌هایی با حضور مربیان تخصصی در هر حوزه برای کودکان در حال برگزاری است.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید