کد خبر: 458331
۰
۰
نسخه چاپی

اقامت ۹۳ هزار مسافر نوروزی در لرستان

به گزارش اقتصادآینده نیوز عطا حسن‌پور امروز سه‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در بازه زمانی نوروز امسال تاکنون تعداد ۹۳ هزار و ۶۶۳ نفر مسافر نوروزی در اقامتگاه‌های رسمی و غیررسمی لرستان اسکان و اقامت داشته‌اند.

وی گفت: این تعداد از ۲۵ اسفند سال گذشته تا شش فروردین جاری در هتل‌ها، اقامتگاه‌های سنتی، مجتمع‌های گردشگری، مهمان‌پذیرها و اقامتگاه‌های بوم‌گردی اسکان و اقامت داشته‌اند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان، اضافه کرد: از این تعداد، ۶۵ هزار و ۸۰۷ نفر در اقامتگاه‌های غیررسمی و دو هزار و ۳۷۹ نفر در اقامتگاه‌های اضطراری اسکان و اقامت پیدا کرده‌اند.

حسن‌پور، تصریح کرد: همچنین از تعداد یاد شده ۲۵ هزار و ۴۴۷ نفر در اقامتگاه‌های رسمی حضور یافته که در مجموع هفت هزار و ۲۷۳ نفر در هتل‌ها، ۵۶۲ نفر در اقامتگاه‌های سنتی، ۷۶۸ نفر در مجتمع‌های گردشگری، دو هزار و ۷۴۷ نفر در مهمان‌پذیرها و بیش از سه هزار نفر در اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان اقامت داشته‌اند.

وی در ادامه با اشاره نظارت دائم بر اقامتگاه‌ها و رستوران و مراکز پذیرایی بین‌راهی استان نیز، گفت: در مدت یاد شده ۲۱۵ مورد بازدید نظارتی انجام شده که ۱۴۱ مورد از مراکز اقامتی و ۴۸ مورد از غذاخوری‌ها و مراکز پذیرایی بین‌راهی بازدید شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان، افزود: در مدت یاد شده ۲۳ تذکر و یک مورد اخطار کتبی در بازدیدهای نظارتی برای مراکز یاد شده و متخلفین صادر شده است.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید