کد خبر: 458376
۰
۰
نسخه چاپی

۷ کیلومتر از محور کندوان نیازمند تعریض و چهاربانده شدن است

مهرداد بذرپاش در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به بازدید معاون اول رئیس جمهور و استاندار از محور کندوان اظهار داشت: یکی از محورهایی که دارای گره هستیم محور مرزن آباد به تهران است.

وی با عنوان که تعریض حدود چهار و نیم کیلومتر از این محور قبلاً انجام شد، افزود: آسفالت یک کیلومتر از مسیر باقی مانده است و طی یکی دو ماه آینده زیر بار ترافیک خواهد رفت.

وی باعنوان که ۷ کیلومتر از مسیر باقی می‌ماند، ادامه داد: دو کیلومتر از این مسیر تونل بوده و ۵ کیلومتر از محور نیازمند تعریض است و طبق دستور معاون اول ریاست جمهوری قرار شد منابع در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه سایر منابع نیز از طریق مولدسازی در اختیار استان قرار می‌گیرد، ادامه داد: تعریض و چهار خطه شدن محور در دستور کار قرار می‌گیرد و با تکمیل آن یکی از گره‌های مهم ترافیکی ورودی به استان مازندران رفع می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی با اظهار اینکه که همزمان قطعه سوم آزادراه تهران شمال در حال انجام است، تصریح کرد: این پروژه یکی از طرح‌های اساسی بوده که در حال اقدام است و با وارد مدار شدن آن گشایش خوبی در محور صورت می‌گیرد.

بذرپاش گفت: مازندران در ایام نوروزی بیشترین میزان تردد خودرویی رو به خود اختصاص داده است و باید تدابیر ویژه‌ای برای این استان دیده شود و هرچی که می‌گذرد باید تصمیمات بزرگ‌تری برای رفع گره‌های ترافیکی در آن گرفته شود.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید