کد خبر: 458389
۰
۰
نسخه چاپی

مسئولان با همه توان از سرمایه‌گذاران حمایت کنند

به گزارش اقتصادآینده نیوز آیت‌الله سیدحسن عاملی شامگاه سه‌شنبه در دیدار نوروزی اعضای شورای اداری استان اردبیل در دفتر امام جمعه اردبیل اظهار کرد: عاقبت بخیری و خداجویی در خدمت به خلق خدا است و رضایت الهی را باید در رضایت خدا جست.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۳ از سوی مقام معظم رهبری به نام سال جهش تولید با مشارکت مردم خاطرنشان کرد: مسئولان با همه توان از سرمایه‌گذاران حمایت و برای تسهیل کارهای آن‌ها با جدیت تلاش کنند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری با تبریک سال نو گفت: همچنان که توصیه شده دو روزِ انسان نباید مثل هم باشد، سال نوی ما هم باید با سال گذشته متفاوت و رو به پیشرفت باشد.

عاملی با بیان اینکه عاقبت بخیری و خداجویی در خدمت به خلق خدا است، افزود: فرصت خدمت نعمت خداوند به شما مسئولان است پس در رفع گرفتاری مردم تلاش کنید تا خدا از شما راضی باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل تصریح کرد: کار اداری وظیفه است و شما مسئولان علاوه بر اینکه به این وظیفه خود درست عمل کنید، بلکه کار را برای رضای پروردگار انجام دهید.

آیت‌الله عاملی با اشاره به اینکه انقلاب ما انقلاب محرومان است، بیان کرد: مسئولان باید حامی و پشتیبان محرومان باشند و به آن‌ها خدمت کنند.

وی گفت: با توجه به نام‌گذاری سال ۱۴۰۳ از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم»، لازم است مسئولان و مدیران استان اردبیل با همه توان از سرمایه‌گذاران حمایت و برای تسهیل کارهای آنان با جدیت تلاش کنند.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید