مسئول کمیته اسکان ستاد خدمات سفر شهر اصفهان خبر داد:

اسکان بیش از ۷۰۰ هزار مسافر طی ۱۲ شب گذشته در اصفهان

مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: از ابتدای آغاز فعالیت ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان (24 اسفندماه سال گذشته) تا کنون بیش از ۷۰۰ هزار مسافر در شهر اصفهان اسکان یافته اند.

اسکان بیش از ۷۰۰ هزار مسافر طی ۱۲ شب گذشته در اصفهان

به گزارش اقتصادآینده  / جواد شفیعی با اعلام اینکه شهر اصفهان در دوازدهمین شب از فعالیت ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان میزبان بیش از ۹۲ هزار مسافر بود، اظهار کرد: از ابتدای آغاز فعالیت این ستاد (24 اسفند سال گذشته) تا کنون بیش از ۷۰۰ هزار نفر در اصفهان اسکان یافته اند.
او با بیان اینکه در شامگاه گذشته بیش از 9 هزار نفر در هتل‌های شهر اقامت کرده اند، افزود: از زمان شروع به کار ستاد بیش از 63 هزار نفر در هتل‌ها، بیش از 8 هزار نفر در ۲۵ مهمان‌پذیر سطح شهر و بالغ بر ۲۷۰ هزار نفر در 7 هزار فضای آموزشی و در ۶۰۰ مدرسه ساکن شده‌اند.
مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان از بسته شدن درهای کمپ گردشگری باغ فدک به روی مسافران به علت کاهش دمای هوا خبر داد و گفت: سالن قدیم نمایشگاه‌های بین‌المللی، سالن امام خمینی (ره) واقع در منطقه ۴، ورزشگاه امیریه واقع در منطقه ۱۳ ، ورزشگاه ولایت در منطقه ۵ و ورزشگاه امام خمینی در منطقه ۱۴ وارد مدار اسکان مسافران شده اند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید