کد خبر: 458442
۰
۰
نسخه چاپی
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز عنوان کرد:

میزبانی شیراز دوست داشتنی از همشهریان و مسافران نوروزی

به گفته معاون شهردار شیراز، سازمان مدیریت پسماند و سایر مجموعه های خدمات شهری شهردای، شیرازِ پس از باران را پاکیزه و بدون گل و لای به شهروندان و مسافران تحویل دادند

میزبانی شیراز دوست داشتنی از همشهریان و مسافران نوروزی

به گزارش اقتصادآینده نیوز، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز با اشاره به حجم سنگین بارش ها در روزهای یکشنبه و دوشنبه از تلاش شبانه روزی مجموعه های خدمات شهری شهرداری برای پاکسازی شهر خبر داد و گفت: فعالیت بدون وقفه سازمان های مدیریت پسماند، آتشنشانی، مدیریت بحران و سایر مجموعه های خدمات شهری در مناطق یازده گانه سبب شد شهروندان شیرازی و مسافران نوروزی صبح سه شنبه شیراز باران خورده را زیبا پاکیزه و دل انگیز ببینند.

روح الله خوشبخت با بیان این موضوع ضمن ابراز خرسندی از اینکه اقدامات نیروهای شهردای شیراز روزهای بارانی بدون خسارتی برای شهروندان و مسافران نوروزی رقم زد؛ از سرعت عملکرد نیروهای این مجموعه برای پاکسازی شهر از گل و لای و آلودگی های پس از بارش باران خبر داد.

خوشبخت با بیان اینکه پاکسازی ها همچنان ادامه دارد، یاد آور شد: آماده باش شبانه روزی همه مجموعه های خدمات شهری شهرداری شیراز، حضور و نظارت مستمر شهردار کلانشهر شیراز و اعضا شورای شهر در سطح سبب شد شیراز روزهای بارانی را بی خطر پشت سر بگذارد.

وی عنوان کرد: زیبایی شیراز پس از بارندگی های شدید ۴۸ ساعت گذشته نتیجه تلاش نیرو های خدمات شهری شهرداری شیراز است تا شهروندان و مسافران نوروزی از این زیبایی بهاری لذت ببرند.

صمد پناهیان، سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز نیز عنوان کرد: بیش از ۲۵۰ نیروی انسانی از جمله کارگران زحمتکش، ناظران و سرکارگران سازمان مدیریت پسماند در کنار سایر نیروهای خدمات شهری با بهره گرفتن از امکانات و تجهیزاتی همچون ۱۱ دستگاه تانکر مکانیزه شستشو، ۵ دستگاه واترجت و ۴ دستگاه بابکت سراسر شهر شیراز را از اثرات بارندگی های ۴۸ ساعت گذشته در کمترین زمان پاک کرده اند.

پناهیان همچنین به حضور مدوام پاکبانان در نقاط مختلف شهر در حین بارندگی اشاره و ضمن تقدیر از این نیروهای زحمتکش عنوان کرد: پاکسازی کانال ها و جدول ها و جلوگیری از گرفتگی آن ها بخش عمده ای از آبگرفتگی ها معابر را کنترل کرده است.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید