کد خبر: 458481
۰
۰
نسخه چاپی

بیش از ۲۰۰ یادواره شهدا در اردستان برگزار شد

به گزارش روزنامه اقتصادآینده از اصفهان، سید محمدهادی احمدی‌طبا عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان اردستان اظهار کرد: سال ۱۴۰۲ سال جالب و با فراز و نشیب بود همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند تلخی‌ها و شیرینی‌های بسیاری داشت اما در سطح شهرستان اردستان هم شیرینی و تلخی داشتیم.

وی با اشاره به بازگشایی استخر آبشار اردستان بعد از پنج سال، افزود: سالن ورزشی شهر مهاباد بعد از دو سه سال که روی زمین مانده بود با بودجه دولت و کمک خیران بازگشایی شد، بحث مرمت و بازسازی خانه تاریخی حکیم اردستان بعد از گذشت چهار پنج سال با پیگیری‌های انجام شده در حوزه میراث فرهنگی، امروز تقریباً نود و پنج درصد پیشرفت داشته و در سه ماهه اول سال افتتاح خواهیم کرد.

فرماندار اردستان تصریح کرد: رشد هفت درصدی بیمه اجباری را در شهرستان داشتیم و در سال ۱۴۰۲، رشد بیست و سه درصدی در حوزه بیمه مشاغل آزاد صورت گرفت و این وام‌هایی که در مجموعه‌های کمیته امداد، بهزیستی، بنیاد شهید مجموعه کارآفرینی امید و بانک کارآفرینی پرداخت کردند در اشتغال تأثیرگذار بودند.

احمدی‌طبا خاطرنشان کرد: در حوزه یادواره شهدا و امور فرهنگی مربوط به شهدا بیش از دویست یادواره شهدا و برنامه شهدا با همکاری سپاه شهرستان برگزار شد و در حوزه مسکن ۳۹ هکتار الحاق زمین در شهر اردستان انجام شد که نقشه نیز توسط شهرداری اردستان در حال آماده سازی است و امید می‌رود در شش ماهه اول سال تحویل دهیم.

وی بیان کرد: در حوزه جوانی جمعیت دو سری واگذاری زمین انجام شد و در شهر مهاباد نیز بیش از ۲۰۰ قطعه پلاک تحویل افراد شده همچنین در حوزه مسکن کریمان زواره ساخت مسکن آغاز شده که برخی فازهای این مسکن تا ۸۰ درصد و برخی دیگر نیز تا ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

فرماندار اردستان یادآور شد: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس، راهپیمایی ۲۲ بهمن، پیاده روی جاماندگان اربعین زواره و انتخابات یازدهم اسفند ماه مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری با مشارکت ۸۴ درصدی مردم اردستان از اتفاقات خوب سال گذشته بود.

منبع: خبرگزاری مهر

روزنامه اقتصادآینده و پورتال خبری اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

 

 

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید