کد خبر: 458517
۰
۰
نسخه چاپی

وحدت و همدلی سبب پیشرفت مازندران می شود

به گزارش اقتصادآینده نیوز عبدالوحید فیاضی عصر چهارشنبه در نشست شورای ائتلاف با منتخبان مردم در مجلس دوازدهم با تقدیر از مجریان و عوامل برگزاری انتخابات اظهار کرد: خوشبختانه علی رغم اراده بدخواهان، کاری بزرگ در کشور صورت گرفته است.

وی با عنوان اینکه شماری از نامزدهای مورد حمایت شورای ائتلاف روانه مجلس شدند، افزود: بنابراین این تشکل باید همچنان برقرار باشد و پویایی خود را حفظ کند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر نابسامانی‌های موجود در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی سبب می‌شود که دغدغه بیشتری نسبت به گذشته داشته باشیم و باید از فرصت برای بهبود اوضاع استفاده کنیم.

فیاضی کسب نظرات از مردم و شورای ائتلاف را برای بهبود اوضاع ضروری دانست و گفت: وحدت و همدلی و برادری می‌تواند سبب توسعه و پیشرفت استان و کشور شود و نمایندگان نباید دچار تفرقه و تشتت باشند.

آیت الله سید رحیم توکل نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری نیز با بیان اینکه تلاش دشمن این است که به دین ما لطمه زند، افزود: نابینا کسی است که بصیرت نداشته باشد.

وی با اظهار اینکه دشمن در تلاش است که تا کارهای گذشته به سامان نرسد، تصریح کرد: این در حالی که باید به عملکردهای نگاه کرد و مراقب بود.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید