کد خبر: 458554
۰
۰
نسخه چاپی
رئیس اداره گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان خبر داد:

برگزاری ششمین رویداد گردشگری «نیمرخ» در خانه تاریخی امین التجار

رئیس اداره گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان از برگزاری ششمین رویداد گردشگری «نیمرخ» از دوم تا دوازدهم فروردین ماه در خانه تاریخی امین التجار خبر داد.

برگزاری ششمین رویداد گردشگری «نیمرخ» در خانه تاریخی امین التجار

به گزارش اقتصادآینده / علیرضا مساح با اعلام این خبر گفت: مجموعه رویدادهای گردشگری نیمرخ تاکنون در چندین دوره با هدف بازدید از گنجینه‌های کمتر دیده شده شهر اصفهان برگزار شده و اینک ششمین دوره آن به مناسبت عید نوروز با محوریت بازدید از خانه تاریخی امین التجار در حال برگزاری است.
او با بیان اینکه خانه امین التجار واقع در خیابان عبدالرزاق یکی از عمارت های باشکوه و تاریخی اصفهان و یادگاری از دوران قاجار است، افزود: هر شرکت کننده در این رویداد 30 دقیقه فرصت آشنایی با این خانه تاریخی را دارد و می تواند از نزدیک به تماشای جاذبه های کم نظیر این اثر تاریخی بپردازد و در جریان اطلاعاتی که راهنمایان گردشگری حاضر در برنامه ارایه می کنند، قرار بگیرد.
رئیس اداره گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: درب خانه تاریخی امین التجار از ساعت 9 صبح تا 8 شب به روی گردشگران باز است. اما از ساعت 18:30 تا 19:30 با توجه به زمان اذان مغرب و افطار پذیرش گردشگر صورت نمی‌گیرد، هرچند اگر حتی یک نفر برای سانس 18:30 تا 20 ثبت نام کرده باشد، پذیرش انجام می شود و راهنمایان گردشگری اطلاعات لازم در خصوص این خانه تاریخی را ارائه می کنند.
او با اعلام اینکه ششمین دوره برنامه نیمرخ از 2 فروردین آغاز شده و تا 12 این ماه ادامه دارد، اضافه کرد: علاقه مندان می‌توانند برای تهیه بلیط به سایت
www.shahrvandticket.ir
مراجعه کنند، اما به دلیل اینکه در ایام نوروز تعداد گردشگران و بازدیدکنندگان افزایش قابل توجهی دارد، امکان ثبت نام حضوری در این رویداد نیز برای آنها فراهم شده است.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید